pilot radiowy

Reply to message from "pawel" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> (Sun, 11 Mar 2007

20:59:46) about "pilot radiowy":

dokladnie

ogolnie - tak. Ale jest to tzw. wieksza zabawa.

zdjecie nie wystarczy. to musi trzymac wymiary i to zalezne od laminatu

Albo bardziej szczegółowo jak > to ma wyglądać?

kup zestaw, to zobaczysz. ogolny zarys ksztaltu masz na schemacie.

najlepiej wcale - uklad byl policzony bez anteny.

Marek Lewandowski === Posted with Qusnetsoft NewsReader 3.3

Reply to
Marek Lewandowski

Witam,

Dnia 11.03.07 (niedziela), 'pawel' napisał(a):

Tak, dawno temu kupiłem ten kit, a teraz już tylko leży. Ogólnie ja również nie polecam tego układu - przede wszystkim ze względu na brak pewności działania. Być może jest to spowodowane użyciem generatora LC w pilocie, a nie generatora kwarcowego (mniejsza stabilność częstotliwości). Chciałem wykorzystać układ do sterowania jakimś urządzeniem, ale nie dało się. Jeśli już po wielkich bojach udało mi się to zestroić (plastikowym śrubokrętem), to raz działało, raz nie, w jednych pomieszczeniach układ działał (czasami nawet skutecznie i dosyć pewnie), w innych zupełnie nie reagował i nawet zestroić się nie dało. :)

Jeśli bardzo chcesz to mogę podesłać Ci zdjęcia tego pilota.

Proponuję jednak, abyś zainteresował się pilotami z rezonatorami SAW. Takie rezonatory na 433MHz znajdziesz chyba nawet w Nikompie, a schematy są dostępne u producentów rezonatorów.

Reply to
Dykus