Pilot do telewizora

Witam!

Mój telewizor Thomson 29DJ24E spisuje się jeszcze
całkiem dobrze i w tej chwili nie planuję zakupu nowego.
Problem w tym, że zupełnie rozsypał się pilot do niego.
Jaki dostępny na rynku uniwersalny pilot na pewno by do niego
pasował?
Chodziłoby mi o jakiś niedrogi, którego rozpoczęcie współpracy
z telewizorem nie wymagałoby wezwania fachowca.

Pozdrawiam

Re: Pilot do telewizora
moBF%e ten:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-5C76503A-03E4D563/lidl_pl/hs.xsl/inde =
x_7969.htm

http://www.tester.vot.pl/?p3D%282

jeB6%li stary pilot jeszcze dziaB3%a to ten nowy moBF%na "nauczyE6%" by =
dziaB3%aB3% jak stary

Re: Pilot do telewizora
Dziękuję za odpowiedź.

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-5C76503A-03E4D563/lidl_pl/hs.xsl/index_7969.htm

Stary pilot już nie działa.:-(
Dlatego istotne jest dla mnie żeby rozpoczęcie współpracy telewizora z tym
nowym
było proste. Spodziewam się, że kolejne kroki powinny być opisane w
instrukcji.

Pozdrawiam

Re: Pilot do telewizora

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-5C76503A-03E4D563/lidl_pl/hs.xsl/index_7969.htm

Odpowiem anegdotą, jak to 15 lat temu kupiłem "pilota uniwersalnego" w
Makro.
Sprawdzam w domu. Nie działa. Odnoszę z reklamacją.
A sprzedawca pyta: "a zaprogramował go pan"?

Wstyd mi się zrobiło, ale ja rzeczywiście zrozumiałem
UNIWERSALNY znaczy uniwersalny a nie PROGRAMOWALNY.

Ale wystarczyło "obstrukcję" przeczytać...

Feromon

Re: Pilot do telewizora

thomson to chyba jedyna marka do ktĂłrej piloty kupisz w 20 odmianach 17
kolorach i to w kiosku ruchu

Re: Pilot do telewizora

Czy możesz podać w jakim konkretnym kiosku, np. na Mokotowie lub Ursynowie
w Warszawie?

Pozdrawiam

Re: Pilot do telewizora

W Galerii Mokotów? Chociaż to duży "kiosk" - RTV Euro AGD. A na
Ursynowie jest chyba przy Płaskowickiej koło Reala.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Re: Pilot do telewizora

Dzięki.
Koło Reala to też jest RTV Euro AGD - o to Ci chodziło?

Pozdrawiam

Re: Pilot do telewizora

Tak.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Re: Pilot do telewizora

Akurat pilot Thomsona średnio polecam. Mam jeden taki i trudno mi nim
"trafić" w telewizor.

--
[...]

To w końcu w tych sklepach RTVEuroAGD są piloty do Thomsona
czy nie do Thomsona?

Pozdrawiam

Re: Pilot do telewizora

Są piloty Thomsona ale TV mam iiyama. Udało mi się sparować tylko
problem jest z kątem "działania" diody.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Re: Pilot do telewizora

Ja mam uniwersalny pilot Thomsona (ROC650), który ma rewelacyjny zasięg
i bezproblemową "trafialność" a obsługuję nim 4 różne urządzenia. Tak że
to pewnie zależy od modelu, a nie produkcji Thomsona ogólnie.

Re: Pilot do telewizora

Możliwe. To chyba też zależy od urządzenia jakie obsługuje - z TV są
problemy, z DVD nie.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Re: Pilot do telewizora

i od stanu baterii :)

Re: Pilot do telewizora

Masz rację - na wyczerpanych nie działało ani DVD ani TV.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Re: Pilot do telewizora

...a w uciekającego złodzieja:).

Re: Pilot do telewizora

Biorąc pod uwagę, że zasilany jest bateriami guzikowymi to niewielką
krzywdę by mu wyrządził :P

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Re: Pilot do telewizora

Firma na Ursynowie, specjalizująca się w pilotach:

 http://www.infratex.com.pl /

Re: Pilot do telewizora
Oprócz pilotów z INFRATEX możesz jeszcze spróbować poszukać w ELMAK (
http://www.elmak.pl /)
A ja osobiście polecam piloty marki COM produkowane przez firmę RUWIDO (
http://www.ruwido.com ), kupiłem już kilka sztuk i nigdy nie żałowałem.
Wg wyszukiwarki na ich stronie do Twojego TV pasuje pilot "amadeus IR8362"
W Polsce można je kupić w firmie NORTH ( http://north.pl )

Tomek
sowa1968(at)gmail.com

Site Timeline