Pilot do PC

Witam

kiedyś bawiłem się tym i działało mi to bezproblemowo z tym programem ale chyba pod 2000 winamp i inne tego typu programy ładnie się sterowało nawet wyłączanie systemu. Spróbuj może podłączyć ten czujnik bezpośrednio na płytę i ustaw w biosie odpowiednio bo tam jest kilka wersji transmisji czy protokołów o ile sobie dobrze przypominam. Ogólnie w dobie sprzętu takiego jak kina domowe, mp3 i itp to puszczanie muzyki z kompa chyba umarło, też szukałem podobnego projektu bo ten jakby umarł i dałem sobie spokój pozostał mi uniwersalny pilot którym przy okazji mogłem sterować też telewizorem.

Pozdrawiam WojtasW

Reply to
WojtasW

Poleciłbym wersję 3.2.9 - to chyba ostatnia darmowa "for personal use" bez limitu czasu i innych takich. Alternatywnie lirc, w ostateczności winlirc.

Reply to
T.O.

do sterowania winampem uzywam winlirca. dziala tez media player classic, innymi pewnie tez. kwestia wtyczki lub obslugi przez sam program.

odbiornik to wlasnie jakis tsop na rs - dostalem to jako obiornik ir do skystara. oczywiscie dziala tez z innymi pilotami niz ten dolaczony. kwestia 'nauczenia' programu.

pzdr. k

Reply to
Krzysiek

Winlirca przetestowałem, też nie działa. Na porcie COM "coś" wykrywa, ale nic z tego czegoś nie odbiera. Jeszcze zostaje możliwość, że ten mój TSOP jest walnięty...

Jarek P.

Jarek P. pisze:

Do takich zastosowań lepszy jest raczej sprzęt pokroju Popcorn Hour. Mały, zgrabny, z wyjściem HDMI i dźwiękiem toslink a po włożeniu dysku

1TB zmieścisz tam duużo materiału. Działa też jako domowy NAS.
Reply to
Adam Dybkowski

Użytkownik Jarek P. napisał:

Jeżeli masz tylko 0,5V to na pewno nie będzie działać, proponuje zasilić to kablem usb, tam jest 5V z zasilacza, a na porcie rs nie, zasilanie wytwarzane jest z przebiegów.

Reply to
pawell32

Witam Jarek P. pisze:

Możesz mieć jeszcze zablokowany port com przez inny program ja tak mam u siebie i mimo, że wyłączę program zrestartuję kompa to i tak nie mam łączności na tym com-ie z niczym innym. Ale sądzę że to te napięcie tak jak przedmówcy pisali.

Pozdrawiam WojtasW

Reply to
WojtasW

Dnia Thu, 08 Jan 2009 00:33:01 +0100, Adam Dybkowski napisał(a):

O ile się dobrze orientuję, to jest wydatek rzędu 800PLN bez dysku... Za to można się parę godzin z girderem pomęczyć ;)

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz

PC suite do komóry?

Reply to
Adam Jurkiewicz

Adam Jurkiewicz pisze:

UPS compaq starszy model

Reply to
WojtasW

Tak, mam PC Suite, on blokuje COMa?????? O kuuuurrrr........a, jak go zaraz odinstaluję, jak wyślę w piiizduuuu.....

BTW - są jakieś narzędzia czy systemowe sposoby na sprawdzenie, co "trzyma" fizyczny zasób komputera?

Jarek P.

Użytkownik Jarek P. napisał:

odepnij odbiornik i sprawdź jakie masz napięcia na pinach

Reply to
pawell32