Pilot

Wolelibyście skorzystać z czegoś takiego
http://allegro.pl/naprawa-pilotow-do-dekoderow-tv-i-innych-urzadzen-i1704595201.html
czy bardziej już lepiej samemu? Ja akurat nie potrafię sam naprawić ale nie
wiem czy mogę zostawić komuś pilota i liczyć na uczciwość chyba, że dostanę
jakieś pokwitowanie.

Re: Pilot
http://allegro.pl/naprawa-pilotow-do-dekoderow-tv-i-innych-urzadzen-i1704595201.html

Czy to jest tzw. marketing szeptany?

--
Michał

Re: Pilot

http://allegro.pl/naprawa-pilotow-do-dekoderow-tv-i-innych-urzadzen-i1704595201.html

a co to jest?

Re: Pilot
http://allegro.pl/naprawa-pilotow-do-dekoderow-tv-i-innych-urzadzen-i1704595201.html

Że tak naprawdę jesteś sprzedawcą promującym tę usługę na grupie. Stary
numer więc ludzie są nieufni :)

Re: Pilot

http://allegro.pl/naprawa-pilotow-do-dekoderow-tv-i-innych-urzadzen-i1704595201.html

Nie zrozumiałem chociaż podejrzewałem, że o to chodzi ale z drugiej strony
co i komu po osobach, które same sobie poradzą, prawda? A członkowie tej
grupy raczej do takich należą. Ja natomiast jestem z przypadku.
Od razu może też dodam, że mam oś takiego jak Royal Lux i nie mogę dostać
zamiennika a tzw. "ruskie" piloty mało, że nie są wykrywane to w kodach nie
mam informacji, że aby używać do tej i tej firmy trzeba wpisać to i to.

Re: Pilot
http://allegro.pl/naprawa-pilotow-do-dekoderow-tv-i-innych-urzadzen-i1704595201.html

Nowe piloty/zamienniki są od około 20 zł (o ile mnie skleroza nie myli).
  Ludki zajmujące się takimi usługami raczej nie nastawiają się żeby
komuś skubnąć pilota. Ja bym wysłał bez pokwitowań. Możesz anonsowac
mailem wysyłkę i zachować poświadczenie z poczty ale przecież i tak do
sądu w sprawie pilota nie pójdziesz.

Re: Pilot
Hello k2,

http://allegro.pl/naprawa-pilotow-do-dekoderow-tv-i-innych-urzadzen-i1704595201.html

SPAM.

Re: Pilot

http://allegro.pl/naprawa-pilotow-do-dekoderow-tv-i-innych-urzadzen-i1704595201.html

Widać, że się pomyliłem no ale cóż ... zdarza się. Nie sądziłem, że wszyscy
tacy podejrzliwi jesteście. I jeszcze jedno na koniec bo w Gdańsku jest taki
sam allegrowicz i taki sam problem z tym, że z nim będę musiał sobie
poradzić sam.

Re: Pilot
Hello k2,

http://allegro.pl/naprawa-pilotow-do-dekoderow-tv-i-innych-urzadzen-i1704595201.html

Bardzo się pomyliłeś - to nie jest grupa o leczeniu lęków przed
sprzedawcami na Allegro.

Najwyższy czas.

Re: Pilot
No to jak nie potrafisz naprawić, to sam nie naprawisz, to po co pytasz?

Jak się tak o tego pilota bolisz, skoro i tak zepsuty, to trzymaj go pod
łóżkiem albo w sejfie.