piezoserwo

Cos dla modelarzy ... i nie tylko

No, ciekawe, ale gdzie takie kupic ?

Bo bzyczki to sie chyba za malo wyginaja ?

J.F

W dniu piątek, 18 stycznia 2013 18:31:10 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

gdzie takie jak na filmie kupić nie wiem. Wiem gdzie kupić miniaturowe piezo siłowniczki. Widziałem w sklepie z częściami zamiennymi do pralek. Około trzech dych kosztował siłowniczek. Sterował zaworem rozdzielającym wodę do zbiorników z proszkiem. Bawiłem się siłowniczkiem z obudowy wentylatora łazienkowego. Z 5mm średnicy na dwa centymetry długi, wysuwał się na jakieś 1,5 centymetra. Nie wiem jaką siłą dysponował ale mała nie była. Na pewno większa niż 150N. Sprężyny która zapewniała powrót nie dawało się ścisnąć palcami.

Reply to
kogutek444

Dnia Fri, 18 Jan 2013 10:44:48 -0800 (PST), snipped-for-privacy@gmail.com

A gdzie i do jakiej pralki ?

No i czy jestes pewny ze to piezo, czy raczej taki grzany, bo one chyba popularne ostanio, tanie to ...

W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 18:42:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Ten co się bawiłem zimny był. Nie wiem do jakich pralek i wentylatorów. Trzeba isc do sklepu i popytać.

Reply to
kogutek444