Piec reflow T962 - ktoś ma ?

Tak się zastanawiam, czy by nie kupić tego piecyka
http://diolut.pl/t962-automatyczny-piec-do-bga-smd-ir-reflow-p-3331.html

Ktoś może się podzielić wrażeniami ?
Robię głównie płytki raczej nieduże - kilkanaście cm. x kilkanaście cm.

Nie mam ciągle czasu zrobić sobie czegoś sam, więc pomyślałem o tym
gotowcu na początek. Oczywiście cudów nie oczekuję, ale też jeśli to
jakiś badziew ostatni, no to też sensu nie ma...

Co myślicie ?

Re: Piec reflow T962 - ktoś ma ?

Sprawdziłeś archiwum grupy?
https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.elektronika/J8XWotOr7qI/39ZWItj0Kq0J

Re: Piec reflow T962 - ktoś ma ?

tak, nawet jest w tym wątku moje pytanie :)
Myślałem, że może jakieś inne opinie będą, bo tam w sumie jedna jest...

Re: Piec reflow T962 - ktoś ma ?

Było było było opiekacz  do grzanek bedzie tanszy i kto wie czy nie lepszy.

Site Timeline