philips avent - jak rozebrac to badziewie

podgrzewacz do do butelek dla dzieci. przestala mi sie swiecic lampka, nie
wiem jak to rozebrac. robil to ktos juz kiedys?

Re: philips avent - jak rozebrac to badziewie

ja kilka lat temu ale przez mgłę pamiętam, że jest to proces powodujący
nieodwracalne zniszczenia.
nie powodują one niemozliwości używania ale traci na estetyce. ja
wymieniałem bezpiecznik termiczny.
jakis myk był z śrubami na dole, jakies zaślepki, widze to przez mgłę :(

--
VSS
http://vss.pl

Pozdrawiam
bhk

Re: philips avent - jak rozebrac to badziewie
Dzięki!

Podczas mycia zalałem bebechy. Całe szczęście już wszystko wyschło i nie
muszę rozbierać ;)))

Site Timeline