PFC made in China

Po potraktowaniu młotkiem:

:-) Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Ale co w tym dziwnego? Przecież tak jest taniej...

Dnia Wed, 03 Apr 2013 15:12:42 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

Piękne :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Ci chinole to bardzo elatyczny narod, maja oferte na kazda kieszen:)

Reply to
Leming Show

I Ty wierzysz w te pierdle? Też TUTAJ oglądałem foty kondziorów rozebranych z puchy z napisem 4.7uF, wewnątrz których siedział kondzior 1uF, foty dysku twardego, wewnątrz którego był koślawo "dospawany" flash itp...

Frustracja zaczyna sięgać Zenitu!! Prawda jest taka, że Chińskim Inżynierom nie dorastamy do pięt !!

Że Chińczycy tylko potrafią kopiować, później "tylko" robią swój soft i gitara!! Boszsz..., co za bzdety...

Anegdotka: W latach 80-tych robiłem w firmie polonijnej, dość sporej jak na tamte czasy, był całkiem spory park samochodów osobowych dla pracowników (tych z kierownictwa różnych działów). Różne były te autka.. Maluchy, Poldki, Kanciaki, Japońce, no i dla co ważniejszych VW i Merole. A Najważniejszy jeździł (sic) Mitsubishi Lancer. Przy takim "parku maszynowym" firma miała swój warsztat serwisowy. I w tejże firmie dorobiłem się swojego pierwszego autka. Hmm, co kupić (używka wiadomo)? Idę do "fachowców" z warsztatu, "Hej, co mi radzicie?". Stachu, tylko nie kupuj Japońca, bo to papierowe auta do jednorazowego użytku. Jak się coś zdupcy, to tylko na złom.. Hmmm.., a w tych "papierach" wymieniali tylko olej co jakiś czas.. A przy VW i Merolach (o maluchach itp. nie ma co wspominać) dłubali na okrągło. Kupiłem Datsuna 8-mio letniego. Jeździłem nim 4 lata bezawaryjnie.

Reply to
Stachu Chebel

W dniu 2013-04-03 20:44, Stachu Chebel pisze:

A 64 gigowe peny Sony itp. to też pierdle?

Prawda jest taka że zrobią wszystko czego klient sobie zażyczy. Podrabiają nawet tranzystorki za parę złotych. I to od dawien dawna. Pamiętam jeszcze płyty PC zdaje się 386/486 gdzie lokalny cache to były tylko wlutowane wydmuszki scalaków z nawet ścieżkami idącymi w pętelkę tylko aby laik się nie połapał.

Reply to
Irokez

Przybliż temat, bo nawet nie wie co to jest.

Tak, to jest prawda. Bo umieją.

Buahaha!!!!! Podrabiają powiadasz?? Po prostu produkują. CEMI też podrabiało? A Tobie proponuję cobyś tu napisał jak podrobić rezystor.

A Ty jako fachura w mig się w tych pętelkach połapałeś. I twierdzisz, że to tylko dla niepoznaki. Pisz tu częściej, będzie weselej !!

A co do wydmuszek, to informuję że Święta już za nami.

Reply to
Stachu Chebel

==========

Aha, i jeszcze jedno.. A pamiętasz taki komp ODRA-1305?? My barany zrobiliśmy tylko kopię ICL'a :)) Wbij se człowieku do łba, że został w Polsce zaprojektowany komputer kompatybilny ze specyfikacją i systemem operacyjenym (GEORGE) zgodny z ICL. Jak chcesz, sypnę Ci wiadrem TTL'i z piwnicy i postaraj się z tego skleić komp ODRA-1305. Albo jak to powiadasz "skopiować".. Odpuść, bo walisz bez sensu.

Reply to
Stachu Chebel

IMO umiejętności chińskich inżynierów doskonale pokazuje to, jakże skomplikowane, urządzenie:

:-D Jak widać, chińczyk nawet coś takiego potrafił sp...ić i jako klucza użył pinu 18 zamiast

  1. :-D
Reply to
JDX

Dnia Wed, 03 Apr 2013 15:12:42 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

A najgorsze ... ze w tym przypadku sie z nimi solidaryzuje. Domaga sie unia PFC, to dostaje :-)

W dniu 2013-04-03 21:11, Stachu Chebel pisze:

Strasznie trolujesz Kolego jak jakieś dziecko neostrady. Płyty główne 486 z "podrasowanym" biosem pokazujące nieistniejący cache i wlutowanymi wydmuszkami były do kupienia w każdym sklepie w Polsce. Kamerę w której zamiast diod IR są atrapy mam chyba jeszcze do dziś. Chińczycy zrobią wszystkoisto, to prawda, od zaawansowanych urządzeń po największe gówno.

Reply to
Andrzej W.

W dniu 2013-04-03 21:11, Stachu Chebel pisze:

No.. z taką definicją "produkują" to nie ma podróbek Adidasów, czy perfum.

Sam odsyłałem partię AT89C2051 do jednego z większych sklepów bo programowały się z błędem pod koniec lub bez ale nie działały. Inna partia którą dostałem już była OK.

Znalazłem

Irokez

W dniu 2013-04-03 21:40, Stachu Chebel pisze:

Mylisz Pan pojęcia. Zrobić aby działało a "zrobić" aby wyglądało tak samo i się tanio sprzedało to różnica.

Reply to
Irokez

Ale ja się solidaryzuję z żądaniami PFC - naprawdę kilka komputerów potrafi już na etapie domowej instalacji nieźle spłaszczyć sinusoidę.

Dongle WiFi z kawałkiem plastiku udającym antenkę też pamiętam.

W dniu 2013-04-03 21:40, Stachu Chebel pisze:

Ja bym się tego podjął. Kiedyś z kumplem symulowaliśmy kawałek procesora w Circuit Makerze. Tylko że samemu to robić, to byłoby zabójcze marnotrawstwo czasu, którego i tak nie mam. Poza tym, to nie jest kwestia "wiadra TTL-i", tylko długopisu i kartek papieru. Dużej ilości, żeby to wszystko rozrysować.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

W dniu 03.04.2013 20:44, Stachu Chebel pisze:

W wątku od początku jest mowa o wyrobach CHIŃSKICH, a nie ogólnie wshodnioazjatyckich - czaisz różnicę między Japonią, Koreą i Chinami?

Reply to
Jakub Rakus