pewnie było - farnell - Page 2

Re: pewnie było - farnell
przysłać coś zupełnie innego niż zamawiałem. Na szczęście nie ma problemów ze
zwrotami.

A mi ELFA przysłała kiedyś dipswitche zamiast zamówionych kondensatorów
MKSE. TME mi nic nie pomyliło a często kupuję u nich.

Re: pewnie było - farnell

Mnie TME odwalało już takie numery, że szkoda gadać. Szczytem jest
sprzedanie podzespołów których fizycznie nie ma na stanie, choć
na stronie figurują jako "na stanie", a płacę "z góry".
O zwrot kasy sam muszę się dopominać.
K.

Re: pewnie było - farnell

A mi TME kiedyś przysłało bateryjki srebrowe 3V z końcówkami do druku ładnie
każdy w osobnym woreczku aby się nie pozwierały  i powbijane.... w gąbkę
przewodzącą

Ale dostałem potem jeszcze raz już w styropianie :)

--
Irokez

Re: pewnie było - farnell
przysłać coś zupełnie innego niż zamawiałem. Na szczęście nie ma problemów ze
zwrotami.

Zrób coś żeby twój newsreader nie pisał Odp: tylko Re: bo rwą się wątki.

Re: pewnie było - farnell

Bo to głupie google jest, które nawet nie umie wstawić nagłówka References.
Z tym nagłówkiem tytuł może być dowolny a wątkowanie będzie poprawne.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

w firmie zamawiaja z TME Farnella ,  pomylki sa z jednej jak i drugiej , nie
widze w tym nic dziwnego bo ich odsetek od promila  jest do przyjecia :)

Re: pewnie było - farnell

W Farnelu jeszcze błędu nie miałem, w TME co trzecie, czwarte zamówienie
jest realizowane z problemami, a to nie są promile.
K.

Re: pewnie było - farnell

Dwa lata temu wysyłałem 200 Euro z mBanku do Włoch.
Aby całe 200 dotarło wybrałem opcję, że ja płacę zarówno koszty mojego banku
jak i koszty pośrednie.
Najpierw zapłaciłem za to 25 zł (20+5 - wynika z TOiP) i po tygodniu jeszcze
zabrali mi z konta 68zł z groszami.

Krótko potem czytałem regulamin Farnella (jeszcze nie było w złotówkach).
Wtedy pisali, że można przelewem, ale żadne koszty przelewu nie mogą
obciążyć Farnella.
Uznałem, że nie ma sensu.
Nie rozumiem dlaczego taka firma nie ma konta do płatności w Polsce.
P.G.

Re: pewnie było - farnell

Czy cos sie ostatnio nie zmienilo ?
Mam wrazenie ze Unii tez sie te oplaty przestaly podobac .. bo niby z
jakiej racji.

Ilosc niezadowolych z tego klientow jest zbyt mala ? :-)

J.

Re: pewnie było - farnell
wiadomości
informacja "zapłata karta
nazywało), nigdzie nie było
kupowałem, nie chciałbym
jak i koszty pośrednie.
zabrali mi z konta 68zł

Teraz w normalnym banku przelew SEPA w EUR do krajów EU kosztuje koło 5 PLN.

Re: pewnie było - farnell

Ale podobno nie do wszystkich banków.
P.G.

Re: pewnie było - farnell

Nawet faktury polskiej nie wystawią. To ja wolę kupować w polskiej
firmie, która jest ich klientem i pośredniczy w zakupie dając mi takie
ceny jak w sklepie Farnella i naszą fakturę.

Re: pewnie było - farnell

Już jest. Właśnie zapłaciłem Farnellowi pierwszą fakturę w PLN na konto
w PEKAO.

Pozdrawiam,
Michał

Re: pewnie było - farnell

burak.

Re: pewnie było - farnell
Hello identifikator:,

A ja Roman.

Re: pewnie było - farnell

Aha

Re: pewnie było - farnell
znalazłem coś takiego: http://pl.farnell.com/contact-us
ale jak z tego skorzystać to nie wiem...

Re: pewnie było - farnell

Z każdego kawałka inaczej.
Tel służy do wybrania.
e-mail do wysłania maila itd....

Widzę, że jest konto w Polsce. Nie wiedziałem.
P.G.

Re: pewnie było - farnell

z takim intelektem to powinieneś być... prezydentem.

Re: pewnie było - farnell

To dobre! Gówniarz w dupie był, gówno widział a jeszcze naśmiewa się z
innych. Zapytaj mamy jeśli nie wiesz nawet jak zrobić przelew z mBanku.

Site Timeline