pewnie było - farnell

To dobre! Gówniarz w dupie był, gówno widział a jeszcze naśmiewa się z innych. Zapytaj mamy jeśli nie wiesz nawet jak zrobić przelew z mBanku.

Reply to
cuben

Pan Waldemar Krzok napisał:

Polskie ma. W punkcie 8.

Reply to
Jarosław Sokołowski

W dniu 2011-05-14 13:00, Piotr Gałka pisze:

Teraz w normalnym banku przelew SEPA w EUR do krajów EU kosztuje koło 5 PLN.

Reply to
Elektrolot

Dokładnie tak.

Reply to
Jakub Owczarski

Piszesz do lustra?

My nie mamy problemu - to Ty na wielu grupach jęczysz o pomoc w banalnych sprawach.

W pozycji 8.

W Polsce.

Pan Jakub Owczarski napisał:

Podobnie w amerykańskim

albo brytyjskim

Z krajów unijnych, punku 8 nie ma na przykład w niemieckim i austriackim

Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Elektrolot" snipped-for-privacy@NOSPAMwp.pl napisał w wiadomości news:4dce6d9c$0$2451$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Ale podobno nie do wszystkich banków. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

farnell jest stanowczo za drogi. Półprzewodniki są o wiele tańsze w digi-keyu w USA. Po drugie farnell znowy spamuje.

Reply to
rennes

ok, wypowiedziałeś się, już wystarczy, innym też już dziękuję, mam taki pomysł, żeby zacząć odpowiadać mi na temat... ja wiem, że w Platformie/Politechnice Warszawskiej to jest trudne, ale spróbujcie...

P.S. nawet nie wiesz do czego zmierzamy, a ja akurat wiem i Twoja wersja ma akurat znaczenie... ale wszystko w swoim czasie. Mimo wszystko POZDRAWIAM.

Reply to
identifikator: 20040501

źle odebrałeś moje intencje, ja nie mam zamiaru się z nikim kłócić o takie pierdoły... sory (szczere)

Reply to
identifikator: 20040501

a może się źle wysłowiłem, tak czy owak, sorki

Reply to
identifikator: 20040501

mam też zaawansowane zagadnienie z którym nie potrafię się uporać oto opis:

czy Ktoś pokaże klasę i wyjasmi mi co się dzieje?

Reply to
identifikator: 20040501

W dniu 14.05.2011 19:58, identifikator: 20040501 pisze:

To już było - albo jakiś malware (przenoszący się np z pendrajwa) albo problemy z zasilaniem, albo zakurzenie/zadymienie/(niska|wysoka) wilgotność pomieszczenia - z takich bardziej prawdopodobnych rzeczy. "Stukanie" cd/dvd oznacza zazwyczaj, że nie może ustawić głowicy na ścieżce.

Reply to
Michoo

Użytkownik "identifikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:iqmd92$ukh$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

LOL, od razu widać, że z elektoratem PIS ma się do czynienia. :)

Reply to
Marcin Wasilewski

Nie jest tak źle, są elastyczni. Mnie sami zarejestrowali i żadnego numeru karty nie chcieli. Trzeba zadzwonić, pogadać na stówkę pomogą.

Irek.N.

Reply to
Irek N.

W dniu 2011-05-14 13:48, Arkady pisze:

Dziwne, zamawiałem u nich na firmę. Poza wy[pełnieniem info o zastosowaniu nie było żadnych udziwnień. A ceny tego co zamawiałem często nawet 2 razy niższe niż w Farnell, Mouser czy TME. A niektóre układy w ogóle nie oferowane w tych sklepach. I przesyłka z USA gratis od jakiejś kwoty zamówienia. I nie przeszkadzało im, że wysyłka na inny adres niż na fakturze. Jedyny problem, że musiałem się zarejestrować u nas w UC jako importer ale wpis dostałem tego samego dnia.

Reply to
Mario

W dniu 2011-05-14 13:00, Piotr Gałka pisze:

Nawet faktury polskiej nie wystawią. To ja wolę kupować w polskiej firmie, która jest ich klientem i pośredniczy w zakupie dając mi takie ceny jak w sklepie Farnella i naszą fakturę.

Reply to
Mario

Powiedz lepiej kim ty możesz zostać ze swoim intelektem gdy dorośniesz. Bo na razie to się jakoś wykładasz na dziecinnych problemach.

Reply to
Mario