pewnie było - farnell

jak kupować w farnellu i ile to kosztuje?

Re: pewnie było - farnell

może Ktoś mi coś zakupić? nie mam karty kredytowej...

Re: pewnie było - farnell

Nie musisz mieć, wystarczy przelew bankowy w złotych.
K.

Re: pewnie było - farnell

dodałem do koszyka, wpisałem swoje dane do logowania, wyskoczyła mi
informacja "zapłata karta kredytową" i "zapłata jakimś koszykiem płatności"
(tak to się chyba nazywało), nigdzie nie było opcji zapłaty przelewem
bankowym...

a przy okazji jak robi się taki przelew z mBanku? nigdy nic tak nie
kupowałem, nie chciałbym umoczyć...

Re: pewnie było - farnell
a ile biorą za wysyłkę? pewnie słono?

Re: pewnie było - farnell

20 zł

Re: pewnie było - farnell
nie no nie znalazłem procedury zakupu u tych dziadów...
może wysyłają za pobraniem? czy Ktoś może mnie po ludzku oświecić?

Re: pewnie było - farnell

Infolinia?

Re: pewnie było - farnell

sam to przerabiałem.
Nie da się zarejstrować do końca bez podania nr karty.
Aby zrobić zakupy przelewem należy uzbierać zamówienie
na ponad 300zł i wtedy dział obsługi klienta poda nr konta
do przelewu na polskie konto w złotówkach.

Osobiście zrezygnowałem z tej formy wykorzystując konto
firmy w której pracuję ponieważ potrzebowałem elementów
za ok 200zł.
--
pzdr, j.r.

Re: pewnie było - farnell

Skoro juBF% podsumowanie sklepF3%w siEA% zrobiB3%o to ja dorzucEA% o digike=
y:
RobiB1%c u nich prywatne zakupy moBF%na osiwieE6%.
KupowaB3%em pierdF3%B3ek za kilkaset dolcF3%w do zabawy/nauki, ale taka
informacja to dla nich za maB3%o,
muszB1% mieE6% szczegF3%B3owe info o zastosowaniu tych czEA%B6ci, potem
zaBF%yczyli sobie kopiEA% mojego prawa jazdy, wysB3%aB3%em, okazB1%B3o si=
EA%, BF%e
prawo jazdy im siEA% nie podoba bo mam inny adres niBF% w zamF3%wieniu(tak
jakby ktoB6% zmieniaB3% prawko przy kaBF%dej przeprowadzce), zaBF%yczyli so=
bie
jeszcze ksero paszportu, w koF1%cu zrezygnowaB3%em jak przysB3%ali mi jaki=
B6%
formularz na trzy strony ktF3%ry miaB3%bym niby wypeB3%niE6% *rEA%cznie* i
przefaksowaE6%, w formularzu miaB3%bym wpisaE6% miEA%dzy innymi numer karty
kredytowej :O.
Te przepychanki trwaB3%y prawie dwa tygodnie, w koF1%cu anulowaB3%em
zamF3%wienie i zamF3%wiB3%em przez firmEA% - BF%adnych pytaF1%, zamF3%wiB3%
em w
czwartek a w poniedziaB3%ek byB3%o.
TakBF%e tanio i fajnie ale nie dla prywatnych.

pozdrawiam.

Re: pewnie było - farnell

Gdzie prawo jazdy ma adres? Znaczy w jakim kraju?

Re: pewnie było - farnell

Polskie ma. W punkcie 8.

Re: pewnie było - farnell

DokB3%adnie tak.

Re: pewnie było - farnell

Podobnie w amerykańskim

http://cityroom.blogs.nytimes.com/2008/09/17/a-new-license-for-more-than-just-driving /

albo brytyjskim

http://www.diki.pl/picture.php?entryid58%48&wwwpictureid85%65

Z krajów unijnych, punku 8 nie ma na przykład w niemieckim i austriackim

http://www.thefullwiki.org/Driver%27s_licenses

Re: pewnie było - farnell
Hello Waldemar,

W pozycji 8.

W Polsce.

Re: pewnie było - farnell

Mialem podobnie z digikeyem z tym ze zamawialem na firme i duzo, w koncu
napisalem im ze jakbym wiedzial ze tak bedzie to bym zamowil w farnelu i
na drugi dzien bym to mial i wtedy dopiero towar wyszedl z magazynu.

Oni mysla ze u nas afryka i robimy z tych czesci bomby dla arabow.

Re: pewnie było - farnell

Dziwne, zamawiałem u nich na firmę. Poza wy[pełnieniem info o
zastosowaniu nie było żadnych udziwnień. A ceny tego co zamawiałem
często nawet 2 razy niższe niż w Farnell, Mouser czy TME. A niektóre
układy w ogóle nie oferowane w tych sklepach. I przesyłka z USA gratis
od jakiejś kwoty zamówienia. I nie przeszkadzało im, że wysyłka na inny
adres niż na fakturze. Jedyny problem, że musiałem się zarejestrować u
nas w UC jako importer ale wpis dostałem tego samego dnia.

Re: pewnie było - farnell

Nie jest tak BC%le, sB1% elastyczni. Mnie sami zarejestrowali i BF%adnego=
20%
numeru karty nie chcieli.
Trzeba zadzwoniE6%, pogadaE6% na stF3%wkEA% pomogB1%.

Irek.N.

Re: pewnie było - farnell

Masz infolinię w języku polskim. Czego chcieć więcej.
Zamówienie przychodzi następnego dnia o ile przy okazji nie kupisz w
Newarku.
I nie robią pomyłek jak w TME.
K.

Odp: Re: pewnie było - farnell
W dniu piB1%tek, 13 maja 2011, 22:06:19 UTC+2 uBF%ytkownik John Smith napis=
aB3%:

Oj robiB1% pomyB3%ki. ZamawiaB3%em zaledwie kilka razy i raz im siEA% zdarz=
yB3%o przysB3%aE6% coB6% zupeB3%nie innego niBF% zamawiaB3%em. Na szczEA%
B6%cie nie ma problemF3%w ze zwrotami.

Site Timeline