Pentax MZ5n i kod DX

Czołem.

Temat jak najbardziej elektroniczny. Pentax MZ5n *losowo* gubi odczyt
czułości filmu z kodu DX kasety. Ustawia się na ISO5000, to jest gdy
wszystkie pola kodu DX są odkryte, czyli kontakty *zwarte* do masy. Nie
próbowałem żadnych serwisowych delt Diraca, na razie ustawiam czułość
ręcznie. Nie wiem jak do tematu podejść, aparat odczytuje kod dopiero po
zamknięciu tylnej ścianki. Jakieś pomysły ? Chciałbym staruszka analoga
utrzymać przy życiu, ale nie za wszelką cenę.

--
P. Jankisz