PCBCART - ktoś korzysta ?

...bo się właśnie przymierzam do nabicia kiesy Chińczykom, ale nie mam z
nimi doświadczenia :)
Oczywiście z konieczności, bo potrzebne będzie PCB 6 warstwowe, a "u nasz w
Polszcze" to i ceny jakieś z Księżyca i chyba jakość nie teges...
Więc mam takie pytanie techniczne - jak to wygląda najkorzystniej w temacie
transportu ? Czym przesyłać ?
W opcji "nie chcemy za bardzo czekać", bo jak już pójdzie seria 1000 szt, no
to się nie pali, może być wolniej.

Każda porada mile widziana, nie tylko w temacie transportowym :)

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

Bardzo przyzwoita firma. Zero odpadów.
terminowo, solidnie, połowa ceny polskich firm. Pełen profesjonalizm.

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

No tak słyszałem, ceny w kalkulatorze online zachęcające, zwłaszcza dla
większych ilości.
Ale - może kolega podpowie - jakim kurierem najkorzystniej ? Czy to może
wszystko jedno ?
Wyczytałem, że kalkulator online zawiera już cenę wysyłki - to prawda, czy
trzeba się liczyć z jakimiś "dodatkami" ?

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

Kalkulator ma pozycje "transport". Wybierz sobie walute i kuriera, to Ci
cene poda. Aha - nie wybieraj statku jako kuriera do szybkich prototypow ;-)

Poza tym jak zaplacisz paypalem to jestes kryty.

--
Jerry1111

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?
aszcza dla

ObiB3%o mi siEA% o uszy, BF%e nie da siEA% B3%B1czyE6% kosztF3%w transpo=
rtu kilku20%
projektF3%w. Czy top prawda ze kaBF%da pB3%ytka skasowana bEA%dzie osobno=
 za20%
transport?

--20%

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

Weź przestań. Tu w PL cię oszukają, tam takich wałków nie robią. Napisz do
nich maila, przecież natychmiast odpisują. Nie to co u rodzimych
producentów.
Dadzą ci wycenę i payment linka z paypala i zapłacisz kartą.
To jest uczciwa firma i jeszcze robi na najwyższym poziomie. Napisz do nich
i pogadaj o cenie za transport.
Nie trzeba płacić kwot z zamówienia online. Nie trzeba tamtędy w ogóle
zamawiać.
Jeszcze raz - NAPISZ MAILA !

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

Firma uczciwa, fakt. Natomiast z tym 'nawyzszym' poziomem to bym
polemizowal. Poziom jest sredni - ani zly, ani rewelacyjny.

--
Jerry1111

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

aaa, no to super.
A jeszcze jedno - jak bym potrzebował powtarzać zamówienie (z tego samego
projektu), to co -
przechowują dokumentację, czy za kazdym razie trzeba płacić "od nowa" ?

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

Bez problemu. Dla nich za dokumentacje zapłaciłeś. czy zrobią od nowa czy
nie to ich sprawa, to nie Polska i i nie te wałki.

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

BTW, gdzie się teraz robi prototypowe ilości dwustronnych płytek z
metalizacją. Priorytetem jest czas wykonania + dostawy. Najchętniej
jakaś firma z DC, ale oczywiście nie jest to wymaganie konieczne.

Przepraszam za trywialne pytanie ale miałem 10++ lat przerwy w aktywnej
działalności elektronicznej i nie chciałbym od nowa odkrywać Ameryki.
A potrzebuję na szybko zrobić kilka projektów.

Piotrek

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?
Hello Piotrek,

Powinieneś przekopać archiwum grupy - temat jest wałkowany co kilka
miesięcy dogłębnie.

Osobiście zamawiam prototypowe ilości na www.prototypy.com - o ile do
jednostronnych miałem zastrzeżenia, to z dwustronnych byłem bardzo
zadowolony.

We wszystkich płytkarniach szybkie wykonanie i dostawa sa bardzo
drogie. Niestety norma są terminy dwutygodniowe :( Ale wtedy jest
tanio.

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

Zacznij od określenia wymagań co do odstępów/szerokości ścieżek/średnicy
otworów.
Na początek możesz rzucić okiem na:

www.faldruk.pl
www.drukowane.pl
www.prototypy.com

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

też PCBCART - listem DHL-owym $45 za przesyłkę albo taniej nawet.

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

Wielkie dzięki za sugestie.

Piotrek

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

Szybciej i solidniej zrobią ci w Chinach niż w PL i bedą przetestowane jak
trzeba. Szybciej dojadą DHL-em czy UPS-em z Chin niż się doczekasz wyceny w
PL, powaga.

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?
A sprawdzales tutaj ?
http://www.we-online.de/web/en/cbt/CBT_Startseite.php

Blisko - za nasz zachodnia granica, ceny maja calkiem niezle i jakosc
pierwsza klasa.

Pozdr
AK

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

Nie, zaraz sobie popatrzę.
Bardzo dziękuję za wszelkie info , zwłaszcza o PCBCART,  trzeba będzie
popierać Chińczyków, skoro u nas się nie da dobrze i tanio...
Co robić...

Re: PCBCART - ktoś korzysta ?

W zeszłym roku wyceniałem dwie roboty razem, myśląc, że coś się
zmieniło.
Mało kto odpisał na zapytanie, a ci co odpisali dali ceny 2.5x wyższe niż
PCBCART z przesyłką. Kręcili nosem na średnice  szerokości/odstepy.

Site Timeline