PCB pytanie technologiczne ..

Projektuję dosyć pokitrane PCB i zależy mi na przestrzeni. Bardzo pasowałoby mi
umieścić parę kostek BGA po jednej stronie płytki , a bezpośrednio nad nimi po
drugiej stronie kostki QFP. Pytanie: czy technologicznie nie jest to błąd? Da
się takie coś poskładać do kupy ?

MH

Re: PCB pytanie technologiczne ..

Pytanie do twojego producenta. Generalnie jak zagwarantujesz nie odlepienie
sie QFP przy podgrzewaniu BGA po drugiej stronie?
Pytanie czy twoje BGA i QFN da sie przykleić na kleju albo może jakimś cudem
nie odpadną na samej paście. Nie podałeś co to za jedne.

Pozdrawiam
CosteC

Re: PCB pytanie technologiczne ..

Ano właśnie. Tutaj są właśnie moje obawy. Chyba faktycznie trzeba będzie
podpytać producenta. Jednakże odpowiedź negatywna nie oznacza , że inny by sobie
z tym nie poradził..

BGA-64 i TQFP-100.

Pzd.,

MH

Re: PCB pytanie technologiczne ..

Lutowałem TQFP 100 z rastrem 0,5mm na spodniej stronie bez problemu
wazne jest to zeby nie bylo tam innych ciezkich gratów typu duze dlawiki
i podobnych.

Re: PCB pytanie technologiczne ..
MoBF%esz mi powiedzieE6% jak ty lutujesz te ukB3%adyu TQFP?

Re: PCB pytanie technologiczne ..

Możesz mi powiedzieć jak ty lutujesz te układyu TQFP?

lutuje w piecu rozplywowym  , po wczesniejszym ulozeniu
kosci poprzez maszyne.

Site Timeline