PC

no dziś do moich nierozwiązywalnych problemów z PC doszedł kolejny... jakby
Ktoś na coś wpadł to przypominam pierwszy:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t18%42153&highlight =

no to konkurs/zagadnienie - nagrałem pewien odgłos pojawiający się przy
zamykaniu komputera...
http://e-serwis.org/smietnik/pc.wav
Kto bystry zgadnie skąd wydobywa się ten dźwięk?

Re: PC

Proponuję jak najkrótszy kabel USB i wpięty najlepiej w gniazdo z tyłu
kompa.
G.B.

Re: PC

Stawiam na twardy dysk. Jeżeli mam racje - to zaczyna się zacierać.
G.B.

Re: PC

Ja też takowo stawiam, choć mi ten dźwięk wygląda na pozycjoner. Zbyt
jednostajny, jak na łożysko, słychać, ze poprzedzony trzaśnięciem "głowic" o
odbojnik. Fatalna jakość - zbyt duża kompresja. Dźwięk mi przypomina
pozycjoner, który dostał złe wskazanie od kontrolera i leci z głowicami nie
w tę stronę, gdzie potrzeba. Na napęd CD dźwięk raczej zbyt konkretny,
jeszcze nie trafiłem, żeby któryś tak piszczał, choć już zdarzył mi się
napęd, niejeden, który głośno brzęczał, warczał, jeden mi po takim warczeniu
zdechł absolutnie.
Dźwięk ten może jednak też pochodzić od drukarki igłowej, lub od skanera,
gdzie głośno chodzi silnik krokowy. Bardziej drukarka. Ale najbardziej dysk,
3.5 cala, 2.5 ma dźwięk... inny, mniej dołu, często więcej góry. Za dawnych
czasów wygrywałem konkursy bez nagród - jakiej firmy dysk twardy siedzi w
komputerze - każdej firmy dysk pracował inaczej. Dziś czasem udaje mi się
oszacować "przebieg"
Popieram sugestię o wymianie dysku.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)