patent Panasonica

czesc

przegladajac dzis strone tp.pl natknalem sie na telefon

http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/telefony_modemy/tel_bezprz/?_prod70%1216

Panasonic KX-TG6611PD to bezprzewodowy aparat DECT
o doskonałej ergonomii, dzięki której użytkowanie aparatu jest proste
i przyjemne. Telefon został wyposażony w opatentowany przez Panasonic
system awaryjnego zasilania, który pozwala na wykonywanie połączeń bez
zasilania z gniazdka prądowego, nawet przez kilka godzin. ....

cena 141 zl z dostawa do domu

Ciekawi mnie ten telefon na czym ten "patent" Panasonica polega?  Czy
to jest jakis super kondensator w zasilaniu czy tez moze jakis
akumulator w srodku umiescili.

P rawda jest, ze telefon dect lepiej dziala jak ma zasilanie i juz sie
pare razy tak zlozylo, ze pradu nie byla i telefon przestawal
dzialac....Krok w dobrym kierunku. Oczywiscie mozna byloby tez zrobic
maly zasilacz buforowy, taki jak nie ma pradu z sieci, to telefon
pracuje na zasilaniu akumulatora (ale takie cos nalezaloby sobie kupic
lub zrobic) a to dodatkowy koszt.

Moze ktos wie jaki to patent Panasonic zastosowal w tym telefonie?

--
ThinkXtra

Re: patent Panasonica

Szukałem w google całe 15 sekund...

W razie przerwy w zasilaniu sieciowym (230V), słuchawka umieszczona na
bazie pozwala na używanie telefonu przez pewien czas. Baza korzysta z
energii zgromadzonej w naładowanych akumulatorach słuchawki umożliwiając
wykonywanie i odbieranie połączeń oraz korzystanie z innych zalogowanych
słuchawek.

Re: patent Panasonica

czyli odkladasz sluchawke na baze i teraz baza zasila sie ze
sluchawki.....no ale rozmawiac i chodzic po mieszkaniu to juz sie nie
da, no chyba ze ten prad ze sluchawki podlaczysz na kabelku....do bazy
do stykow ladowania. A wystarczyloby zaprojektowac baze z koszyczkiem
na akumulatorki AA i jak nie ma pradu, to wlasnie z nich czerpac
zasilanie do modulu DECT.

Jednym slowe da sie zadzwonic, tylko co to za dzwonienie z morda przy
bazie. Rzeczywiscie patent jak cholera. Teraz widac, kto rejestruje
patenty (i mozna opatentowac takie gowno).

--
ThinkXtra

Re: patent Panasonica

O ile nie ma trybu glosnomowiacego ;)
 - u mnie nieprzydatne gdyz korzystam z Voip

Re: patent Panasonica

W ogóle nie szukałem w google, bo w podanym linku napisali, że można
zalogować do bazy 6 słuchawek. O tym, że słuchawka ma funkcję głośno
mówiącą nie wspomnieli, bo to chyba oczywicte. Często rozmawiam przez
panasonica siedząc swobodnie w odległości metra.

A pomysł korzystania przez bazę z akumulatorów słuchawki jest akurat
bardzo dobry -- po co montować osobne, z których korzysta się raz na
ruski rok. Jak najbardziej nadaje się na patent (szkoda, że to nie ja
na to wpadłem).

Re: patent Panasonica

To ja mam inny patent, włożyć do bazy akumulatorek ładowany  z linii
telefonicznej. :-)

Re: patent Panasonica
No to skoro to opublikowałeś to z patentu na Twój wynalazek nici ;)

Re: patent Panasonica

Koniec reklamy :P

--
Adam