patent na zworki

Powitanko,

Tak, po mojej s.p. pracy zostalo mi troche kart plastikowych, odpowiednia ilosc wsadzam w imadlo i na tym zaginam.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

pamietasz moze jak sie to nazywalo ?

Reply to
Rock
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Rock pisze:

Przy odrobinie zdolności manualnych i niewielkiej ilości to sobie taki przyrząd zakładany na standardowe kombinerki sam zrobisz z modeliny (mówię poważnie)

pozdrawiam yes

Reply to
Yes

hint > google: cut and bend leads tool

np

PAndy

Szjas straszny i wymaga "dopracowania" pilnikiem. Ale w jeden wieczór, przy oglądaniu telewizji, ponad 1200 elementów da się uformować. Paluchami ani tak powtarzalnie ani takiej ilości nie zrobię.

To plastikowe badziewie, to też Donau... Ale, że ktoś jeszcze pamięta piłę Donau - toś mnie zaskoczył :)

Wierz mi - zyskane godziny warte są tych 4 PLN. Choć jak przyszło, to autentycznie ręce na badziewnością załamałem.

Nie moglem wczesniej skojarzyc firmy - toz oni segregatory i inne papeterie do biura robia. Do czego ta pila byla? Do kopert?

Reply to
Jerry1111

Ale to inny oddział.

:)

Inne badziewka tej firmy, to wiertarki - nawet nienajgorsze oraz statyw:
historia jak z piłą - czyli pilniczek i szlifowanie niedoróbek.