Papier rastrowy - Page 2

Re: Papier rastrowy
Ty chyba nie wiesz o czym mówisz, poczytaj sobie na temat trochę na
temat systemów operacyjnych i nie zabieraj głosu, bo głupoty wypisujesz

Re: Papier rastrowy

Niestety to jest prawda. Gdyby nie Microsoft (albo "drobny" wpływ Jobsa
na Gatesa, coby MS zapłacił 150 M$ za współpracę, a tak naprawdę jako
odszkodowanie za odmałpowanie Windowsa), to w 1991 roku Apple by
splajtował. Obojętnie, czy system Apple jest lepszy, czy nie. Apple w
końcu też nie wymyślił wszystkiego samemu. Kernel jest Unixa, myszka i
okna Xeroxa.

Re: Papier rastrowy
Tego nikt nie wie, ale podoba mi się Twój tok rozumowania Waldek !
Czyli tak:
Złodziej ukradł projekt i zaczął sprzedawać go na miliony sztuk.
No, ale dogadał się z okradzionym i odpalił mu część kasy.
Teraz okradziony musi dziękować złodziejowi, że ten zwrócił mu niewielką
część z tego co ukradł.
Całe szczęście, że złodziej go okradł, bo inaczej okradziony byłby biedny!
Przepyszne :-)
S.

Re: Papier rastrowy

Kwestia punktu siedzenia. Najpierw udowodnij Gatesowi (który nawiasem
mówiąc osobiście "interesował" się systemami Apple II i MacIntosh. Apple
nie mógł nic zrobić, bo sami też nie byli tacy bielutcy. Mysz i Okienka
nie były ichnimi wynalazkami, dlatego też późniejsze pierypały z
Xeroxem. Oczywiście systemy Xeroxa to inna parafia, ale mimo to. No i
teraz Apple leży i kwiczy, bo się na MacIntoshu straszliwie przewieźli.
Jobs wraca z honorem i wielką pompą do Apple, w międzyczasie miał co
prawda Next i Pixara (którego opylił za dobre pieniądze), ale wiedział,
że wojny z MS nie wygra. A mocarstwo lepiej mieć za sojusznika, niż
przeciwnika. No to pogadali sobie przy piwie z Gates'em i wyszło to, co
wyszło. Też to, że MS pisał (i pisze) programy na Apple. Może nie jest
to wszystko moralne, ale podoba mi się ten pragmatyzm. Może dlatego też
nigdy nie będę tyle zarabiał, co Gates i Jobs ;-).

Re: Papier rastrowy
(ciap)

PLONK!
--
Włodek

Re: Papier rastrowy
Użytkownik mbut napisał:
[..]

PC (platforma sprzętowa) się nie zawiesza, co najwyżej system
operacyjny, linuxy mają całe lata uptime'ów.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Pokora i świadomość przydatności używanego systemu tym razem trochę
na wyrost.

Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy
i durnowaty tak, by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył
Re: Papier rastrowy

Można wydrukować.
Mam gdzieś siatkę milimetrową na dysku w Open Office.
Myślę, że nie ma problemu zrobić ją na Macu.
Jednak ja polecam program.
Jest to trywialne zadanie zrobić prosty układ.
Chyba, Ĺźe nie jest prosty, wtedy tym bardziej polecam program.

Komputer PC jest w kaĹźdej piwnicy.
Dobre programy potrafią działać na małowymagającym sprzęcie, szybko i
wygodnie.
Jeśli mała płytka, to proszę ściągnąć sobie RIMU.pl
PCB potrafi wydrukować w wersji demo.
W wersji demo nie ma zapisu, ale można skopiować rysunek i stworzyć element
biblioteczny w postaci całej płytki.
Program demo ok. 2 MB. ściąga się kilka sekund.
Instalacja prosta, bez pytań, wyboru opcji i problemów, też kilka sekund.
Po minucie można narysować cokolwiek w rastrze.

--
-- .
pozdrawiam
Wszystkim kolegom, którzy mi pomogli w rozwiązanie problemu serdecznie
dziękuję. Zainstalowałem Eagle i wszystko działa, dzięki