?:Papier kredowy...

Tusze kupuję w półlitrowych butelkach w Agawa.pl, wychodzi kilkanaście groszy na stronę A4. Przy przyzwoitym papierze jakość jest bardzo dobra, nawet na tanim Canonie iP4500. Na Epsonie R285 jest już ekstra. Oczywiście zarządzanie kolorem, bez tego porażka.

I jakość mieć do wyboru: Bee Gees lub M.Jackson (Tragedy or Horror).

Nic dodać, nic ująć.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

Pan Paweł Pawłowicz napisał:

Czyli zakup drukarki atramentowej ma sens tylko wtedy, gdy się planuje "przekręt na tuszach". Nie żebym miał coś przeciwko temu, wręcz przeciwnie.

Że niedobra jest z lasera? Ja jakoś jestem w stanie zaakceptować. To te plujki mi wydaja się podejrzane, zwykle coś pomoczą i pomarszczą. I chyba nie da się drukować obustronnie. A jakbym chciał w ramke oprawić, to i tak lepiej po prostu naświetlić.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Jeśli nie robisz przekrętu na tonerach to 4 kartridże dla M351A (3 kolor na 2600 str. + bw na 2200 str) kosztuje 2179 zł.

Jakość chyba jednak lepsza z atramentowej - nawet na 3 kolorach. Mam i laser i atrament - ten drugi bo potrzebowałem urządzenie wielofunkcyjne (kopiarka/faks/skaner). Używam zazwyczaj laserowej bo odporne na wodę.

Reply to
Mario

Obawiam się, że tak właśnie jest...

Na dwustronnym papierze bez problemu.

Jakość porównywalna. Moim zdaniem z lekkim wskazaniem na drukarkę.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 2013-02-19 23:35, Paweł Pawłowicz pisze:

A drukarkę porównujesz do czego?

Reply to
Mario

W dniu 2013-02-19 23:42, Mario pisze:

Do naświetlenia w labie, oczywiście.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

Pan Paweł Pawłowicz napisał:

Hmm... nie pytałem o drukowanie na wstędze Möbiusa.

A jak z trwałością? Papier fotograficzny w sumie daje radę, powieszone wydruki z plujek zwykle widywałem w kolorze niebieskim.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Pan Mario napisał:

Prawie złotówka. To są pewnie liczby stron w odniesieniu do druku tekstu. Czyli za zdjęcie wyjdzie jakaś dycha albo lepiej. Jakoś tak trochę drogo.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Problem zacznie się pojawiać przy 2-side PCB. Pozycjonowanie drugiej strony może być kłopotliwe. Przy świeceniu emulsji, albo przy termotransferze masz możliwość ręcznego pozycjonowania. Przy tym powyżej - rosyjska ruletka. 10 mils w prawo i w lewo już robi różnicę.

Reply to
DJ

Anerys napisał:

Jeśli ktoś robi głównie fotki białych niedźwiedzi na śniegu, to może zaryzykować kupno drukarki atramentowej.

Reply to
Jarosław Sokołowski

zależy od drukarki/atramentu i papieru. Dla wczesnych HP masz rację, epsonowskie z atramentami pigmentowymi w tej konkurencji wypadają naprawdę nieźle. Trochę testów trwałości wydruków masz tutaj

Michał Baszyński