papier kredowy

W Krakowie to nie wiem, ale najszybciej dostaniesz w jakiejs drukarni. Dzisiaj to chyba nikt oprocz elektronikow i drukarzy nie uzywa papieru kredowego.

Reply to
jerry1111

... Sklep "Chomik" na ul. Smoleńsk (ulica pomiędzy kinem Kijów a filharmonią). BTW> próbowałeś używać papieru z "kobiecych" ;-) magazynów, taniej a efekt taki sam.

Regards,

Reply to
Artur Lipowski

Mon, 10 Nov 2003 20:47:51 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "wibi" snipped-for-privacy@syberka.net.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Bosz... ludzie, nie przesadzajcie, papier nie musi byc _koniecznie_ kredowy. Calkiem niezle efekty mozna tez uzyskac na innych rodzajach papieru. o ille papiery te maja gladka powierzchnie. Np. rozkladane masowo po klatkach schodowych foldery reklamoe Auchan itp. Ja zanim zaczalem uzywac papieru z EP, uzywalem papieru niekredowego, ale dosyc gladkigo o nazwie "Golden graphics". Poza tym jak czesto mozna przeczytac w archiwum, do robienia plytek doskonale nadaje sie papier z roznych pism babskich typu "Twoj styl" i wielu wielu innych.

Reply to
BLE_Maciek

Wed, 12 Nov 2003 18:15:39 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "gib" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Nie tylko okladka, nadaja dowolne strony. Wazne jest aby:

- papier byl gladki

- papier byl w miare gruby. Cienki tak jak gazetowy niespecjalnie sie nadaje.

Reply to
BLE_Maciek
Reply to
Marek Dzwonnik