panele TFT z kontrolerem...

Takie mam pytanie - czy są panele TFT z wbudowanym kontrolerem (jak np.
ILI9325) o rozmiarze 5" czy 7 " ?
Te, które udało mi się znaleźć, miały max . 3.5"
Innymi słowy - chciałbym wyświetlacz o rozmiarze np. 5 cali, który mógłbym
podłączyć do jakiegoś MCU bez zintegrowanego kontrolera LCD, i oczywiście -
nie dokładając
go dodatkowo na PCB...

Jak to jest ?

Re: panele TFT z kontrolerem...

Nie podałeś palety kolorów, ale rzuć okiem na to:
http://www.artronic.pl/o_produkcie.php?id11%96 ?

Re: panele TFT z kontrolerem...

no tak, zapomniałem o tym. Cóż, te 256 kolorów to chyba trochę za mało...
grafika na tym bardzo "rysunkowa" będzie... Chociaż, trzeba by zobaczyć na
żywo.
Ale, jak rozumiem, czegoś więcej nie należy się spodziewać ?

Re: panele TFT z kontrolerem...

Należy, tylko trzeba ruszyć dupę i podzwonić po firmach. Zapytaj w
gammie, mariteksie itp.

Tutaj masz coś z gammy:
http://www.gamma.pl/katalog-produktow/wyswietlacze-lcd-tft-oled/wyswietlacze-i-moduly-lcd-i-oled/am-640480g2tnqw-tw0h.html
http://www.jtmicro.co.kr/5.7_mcu_vga%20AM-640480G2TNQW-TW0H.pdf

Re: panele TFT z kontrolerem...
Proszę bardzo. 7":
http://www.unisystem.pl/ea/strony/produkty.php?idk19%76

Mają też mniejsze, od 3,5" w górę.
Ja się właśnie bawię podobnym, tylko 3,5".
Gonię go zwykłym 8-bitowcem :)

Pozdrowienia,
MKi

Re: panele TFT z kontrolerem...

Hm...no proszę. Bardzo dziękuję, koledzy mnie zawstydzili...jutro zadzwonię
pogadać od Gammy i unisystemu.

Re: panele TFT z kontrolerem...

W Unisystemie mają przyzwoity wybór. Mam na biurku od nich TFT 8'' plus
SSD1963 do sterowania tez od nich. Calosc popycham AVR32. Smiga bardzo
ladnie :-)

pozdrawiam
Robert Zemla

Re: panele TFT z kontrolerem...

Tylko się trochę obawiam o ceny...
Taki 7" TFT bez kontrolera to mam w cenie 50 USD przy 100 szt.
Obawiam się , że tu może być sporo drożej...

Site Timeline