panel LCD LP104V2 czy komu? wpad? w r?ce? (hld

Witam.

Coś takiego dostałem i chciałem oprogramować. niestety danych jak na lekarstwo na jego temat :( google tym razem mi zbytnio nie pomogły...

widzę tam układ LG: GVS690H9 - ale info na jego temat też brak :/

Znalazłem kilka pdf'ów o nim - to mam sprzeczne dane: jedne mówią że mam Vcc=5V a inne, że 3.3V

w każdym razie nie mogę zrobić nawet prostego testu - a jak na złość dane są tylko do niego wysyłane, nie ma tam żadnych lini statusu czy cóś...

Panel jest na pewno sprawny - wyjęty z urządzenia w stanie "żywym", podświetlanie też działa. Niestety - urządzenia dawno już na tym świecie nie ma i nawet nie mogę sprawdzić tego nieszczęsnego Vcc :(

Reply to
PrzemekD

ąda na w miarę kompletne. BTW. jeśli to jest ten, to jest bez sterownika (tzn. wysyłasz cyfrowy sygnał video). Ciężko będzie wysterować bezpośrednio z AVRka.

Z tych PDFów które znalazłem wynika że 3.3V.

A masz czym wysterować żeby coś pokazał? Albo chociażby żeby zegary wystawić. W najgorszym przypadku podłącz na chwileczkę samo zasilanie i zobacz czy będzie jakakolwiek reakcja.

j.

Reply to
Jacek Radzikowski