panel LCD LP104V2 czy komuś wpadł w ręce? (hld 1027)

Witam.

CoB6% takiego dostaB3%em i chciaB3%em oprogramowaE6%. niestety danych =
jak na lekarstwo na jego temat :( google tym razem mi zbytnio nie =
pomogB3%y...

widzEA% tam ukB3%ad LG: GVS690H9 - ale info na jego temat teBF% brak :/

ZnalazB3%em kilka pdf'F3%w o nim - to mam sprzeczne dane: jedne =
mF3%wiB1% BF%e mam Vcc3D%5V a inne, BF%e 3.3V

w kaBF%dym razie nie mogEA% zrobiE6% nawet prostego testu - a jak na =
zB3%oB6%E6 dane sB1% tylko do niego wysyB3%ane, nie ma tam BF%adnych =
lini statusu czy cF3%B6...

Panel jest na pewno sprawny - wyjEA%ty z urzB1%dzenia w stanie =
"BF%ywym", podB6%wietlanie teBF% dziaB3%a. Niestety - urzB1%dzenia dawno =
juBF% na tym B6%wiecie nie ma i nawet nie mogEA% sprawdziE6% tego =
nieszczEA%snego Vcc :(

--20%
Przemek
http://www.e-wolomin.pl

Re: panel LCD LP104V2 czy komuś wpadł w ręce? (hld1027)
na jego temat :( google tym razem mi zbytnio nie pomogły...

http://www.datasheetarchive.com/LP104V2-datasheet.html
Wygląda na w miarę kompletne. BTW. jeśli to jest ten, to jest bez
sterownika (tzn. wysyłasz cyfrowy sygnał video). Ciężko będzie
wysterować bezpośrednio z AVRka.

Vcc=5V a inne, że 3.3V

Z tych PDFów które znalazłem wynika że 3.3V.

tylko do niego wysyłane, nie ma tam żadnych lini statusu czy cóś...

A masz czym wysterować żeby coś pokazał? Albo chociażby żeby zegary
wystawić. W najgorszym przypadku podłącz na chwileczkę samo zasilanie i
zobacz czy będzie jakakolwiek reakcja.

j.

Site Timeline