Pamięć flash, gdzie kupić

Cześć.

Potrzebuję kilka sztuk pamięci AT49BV163D-70TU.
Nie mają tego w żadnym znanym mi sklepie.
Znalazłem w Alfine ale nie sprzedają w detalu.
Wie ktoś gdzie można taką pamięć kupić, ewentualnie ma może k
toś kilka sztuk
na zbyciu?

Pozdrawiam.

Re: Pamięć flash, gdzie kupić

Już nie produkują, więc mogą być problemy. Musisz mieć koniecznie te,
czy jesteś jeszcze w trakcie projektu?

Re: Pamięć flash, gdzie kupić
Chcę je podmienić w gotowym układzie z powodu uszkodzenia.
Znalazłem jakieś niby odpowiedniki AT49BV162A-70TI ale nie jestem pewie
n czy mogę je zastosować.

Pozdrawiam.

Site Timeline