pamiec eeprom

pamiec atmel 24c64 zachowuje sie dziwnie . Po wlozenia do nadajnika RC
nadajmik rozpoczyna sekwencje inicjalizacji i wszystko niby jest OK az
do wylacznie zasilania i powtornego włączenia tak jakby zapominała dane
.Jak przetestowac czy pamieć  jest uszkodzona ? Zdazały sie takie pamieci ?
Marek S

Re: pamiec eeprom

Stało się to po wymianie pamięci ? Jeśli tak, to może:
1) pamięć musi być wstępnie zapisana jakimiś danymi
2) ubiłeś (albo już było ubite) hardware i z pamięcią w ogóle nie ma
kontaktu a urządzenie ten stan ignoruje
3) wlutowałeś coś źle i masz problem jak w 2)

w programatorze :)

bardziej prawdopodobne, że to nie atmel albo w sklepie strzelali do niej z
zapalniczki

e.

Re: pamiec eeprom
- wlutowac to rzczej sie nie da zle
- kontakt jest bo procesor aparatury RC ja widzi i moge zapisac i odczytac .
- czy musi byc zapisana hmmm tego nie wiem mozliwe .
- chyba potestuje na programatorze i zobacze co z tego wyjdzie :)

Re: pamiec eeprom

    jak się strzela do pamięci z zapalniczki?

Re: pamiec eeprom

kup zapalniczkę piezo, to zrozumiesz

e.

Site Timeline