Oznaczenie układu SMD Analog Devices

Witajcie.

Czy ktoś zna jakąś dobrą strone z kodami SMD układów scalonych Analog
Devices między innymi?

Potrzbuję dane pewnego układu, zapewne przetwornika ADC. I niestety nie
mogę namierzyć miejsca gdzie to sprawdzę, a ściąganie setki PDF-ów ze
strony AD i sprawdzanie w każdym mi się nie uśmiecha. Oczywiście sa
strony z kodami, ale dpzede wszystkim dla diod i tranzystorów.

Oznaczenie układu jest "C 4K" i jest to przetwornik w 8-nogowej obudowie
SOP (MSOP).

A. Grodecki

Re: Oznaczenie układu SMD Analog Devices

sugeruję napisać do supportu analoga - bardzo szybko odpowiadają.
Choć jedna odpowiedź mnie kiedyś rozbroiła - dostałem kiedyś układ
AD5571, też jakiś przetwornik, tylko wcięło mi do niego dokumentację.
Odpowiedź Analoga na pytanie o niego brzmi - układ nie został nigdy
wypuszczony na rynek :-)

--
Pozdr.
Michał

Re: Oznaczenie układu SMD Analog Devices
Chyba tak zrobię, ale na przyszłość warto by mieć natychmiastowe źródło
informacji.

A. Grodecki

Re: Oznaczenie układu SMD Analog Devices
Witam,

Prawdopodobnie bedzie to AD7694ARMZ
Marcin

Re: Oznaczenie ukÂładu SMD Analog Devices
Dzięki.

Ale akurat ten ma oznaczenie C2H i C2J
Pewnie jakiś podobny, musze sprawdzić sąsiednie.

Z Analogiem miałem wymianę mejli, faktycznie szybko odpowiadają. Ale
żółty człowiek który tam siedzi z uporem twierdzi że nie może podac
kodu, bo to sie zmienia ( :) ) i żeby zapytać mojego dystrybutora.

A. Grodecki

Re: Oznaczenie ukÂładu SMD Analog Devices
A. Grodecki napisał(a):
[ciap]

to niech chociaĹź poda kod aktualny w tej chwili :-)
Chyba że to się zmienia szybciej niż może przeczytać.

Andrzej Kamieniecki

Re: Oznaczenie układu SMD Analog Devices

Powiem tak:
Pdf jest do wersji olowiowej, a teraz na wszystko obowiazuje PB-
free ;-)

marcin

Site Timeline