Oznaczenie układu SMD Analog Devices

Witajcie.

Czy ktoś zna jakąś dobrą strone z kodami SMD układów scalonych Analog Devices między innymi?

Potrzbuję dane pewnego układu, zapewne przetwornika ADC. I niestety nie mogę namierzyć miejsca gdzie to sprawdzę, a ściąganie setki PDF-ów ze strony AD i sprawdzanie w każdym mi się nie uśmiecha. Oczywiście sa strony z kodami, ale dpzede wszystkim dla diod i tranzystorów.

Oznaczenie układu jest "C 4K" i jest to przetwornik w 8-nogowej obudowie SOP (MSOP).

Reply to
A. Grodecki

A. Grodecki pisze:

sugeruję napisać do supportu analoga - bardzo szybko odpowiadają. Choć jedna odpowiedź mnie kiedyś rozbroiła - dostałem kiedyś układ AD5571, też jakiś przetwornik, tylko wcięło mi do niego dokumentację. Odpowiedź Analoga na pytanie o niego brzmi - układ nie został nigdy wypuszczony na rynek :-)

Reply to
Michał Baszyński

Chyba tak zrobię, ale na przyszłość warto by mieć natychmiastowe źródło informacji.

Reply to
A. Grodecki