OTV Samsung UE48JU6410s

Cześć Kupiłem sobie OTV Samsung UE48JU6410s. Fajnie działa i ogólnie jestem zadowolony. Z jednym (jak na razie) wyjątkiem. Otóż podłączam do niego klawiaturę Logitech K400r i ona mi działa na wszytkich wypróbowanych dotychczas aplikacjach Smart z wyjątkiem YouTube. Nie wpisuje mi liter w okienko wyszukiwania. Dosyć to wq... bo używam tej aplikacji dosyć często i muszę posługiwać się klawiaturą ekranową. Miły pan ze wsparcia technicznego polecił klawę Samsunga za jedyne 350 zł :) i pożalił się na autorów zewnętrznych (względem Samsunga) aplikacji które czasem nie działają i Samsung nic z tym zrobić nie może... :) A pytanie jest takie - czy ktoś ma takiego czy zbliżonego Samsunga i używa go z klawiaturą? Byśmy wymienili doświadczenia :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Jacek Maciejewski snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a)

Zajrzyj na SammyGo. Tam na pewno wiedzą.

Reply to
Tomek Kańka

Daj znać jak rozwiążesz problem bo mam podobną sytuację na Thomson-ie.

Postroofki DaN

Reply to
DaNsOuNd

Dnia Wed, 13 Apr 2016 18:23:52 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

Akurat, sprawa ciągnie się od kiedy Samsung wynalazł SmartTV. Nawet fabryczne klawy od Samsunga nie działają. Jedyna rada jaką znalazłem to sparować TV z smartfonem i z niego obsługiwać YouTube. Tylko że nie mam smartfona :)

Reply to
Jacek Maciejewski

W dniu 13.04.2016 o 22:14, re pisze:

Ale co, aplikacja youtube na smart tv nie działa z klawiaturą, czy zwykła strona youtube?

Androidowa na Philipsie jakoś nie ma tego typu problemów.

Reply to
Cavallino

znalazłem to

To też się popsuje. U mnie po 2 miesiącach użytkowania nie sa się już z tel. na androidzie "wysłać" klipu z yt na ekran tv. Tv aplikacje yt odpala ale cały czas jest szary ekran i nic się nie dzieje, jakby aplikacja yt się zawieszała. Yt można tylko odpalać bezpośrednio z tv (czasami się udaje).

Reply to
Marek

Dnia Wed, 13 Apr 2016 22:41:57 +0200, Cavallino napisał(a):

Tylko apka YouTube na Smart. Mogę uruchomić np. przeglądarkę stron, wywołać w niej youtube i w ten sposób oglądać bo w przeglądarce klawiatura funkcjonuje. Ale ta aplikacja ma swoje zalety i troche jej szkoda :)

Reply to
Jacek Maciejewski

No to za 350 kupujesz smartfona :) lepiej niż niedziałająca klawiatura. Wilk syty i owca cała.

Reply to
janusz_k

W dniu 2016-04-14 o 00:22, Marek pisze:

To może to dobry powód aby od sajszunga trzymać się z daleka? Na filmie o postarzaniu sprzętu pokazali jak w nowych telewizorach szajsung tak umieścił kondesatory aby nie dało się ich wymienić bo inne nie pasują w to miejsce, po to aby kupować nowy TV a nie naprawiać stary.

Reply to
janusz_k

Mam oryginaln± klawiaturê Samsunga VG-KBD2000/ZA i te¿ nie wpisuje liter w YT, q... jej maæ - a m.in. po to j± kupi³em, le¿y wiêc w szufladzie jak z³om :-(( Mo¿e jakim¶ smartfonem da siê sterowaæ ten telewizor (przez wi-fi lub BT)? Wiesz mo¿e, czy jest jaka¶ aplikacja na iPhona 6 ?

-----

Reply to
ąćęłńóśźż