[OT] wiertło fi-18

sory za OT, może Ktoś wie gdzie można kupic duże wiertło 18, ale z wąskim
uchwytem mieszczącym się we wkrętarce? allegro już przekopałem...

Re: [OT] wiertło fi-18

Przekop pierwszy lepszy sklep narzędziowy, a potem poszukaj tokarza,
który przerobi uchwyt na stosowną średnicę.

--
P. Jankisz
Re: [OT] wiertło fi-18

Jesli wkrętarka ma standardowy uchwyt pod okragle wiertła to zainteresuj
się wiertłami do mlotów pneumatycznych. Co prawda fi18 nie miałem
potrzeby montowac, ale fi14 bez problemu wchodzi w każdą wiertarke, bo
uchwyt ma zawsze tą samą średnicę. SDS(+/MAX) to się nazywa. Do dostania
w kazdym hipermerkecie budowlanym.

PS. zakładam, że do betonu ;) Do metalu/drewna/plastiku SDS widziałem
tylko raz na allegro, ale moze po prostu nie szukałem.

Re: [OT] wiertło fi-18

Gorzej, jeśli nie do betonu czy drewna ;)

Tej średnicy wiertło z uchwytem cylindrycznym to majątek wręcz, za to z
uchwytem stożkowym tanie. Unikał bym baildonowskich - strasznie słabe.

Tak więc kupić ze stożkiem i jak pisali - do tokarza zanieść.

__
Pzd,
Irek.N.

Re: [OT] wiertło fi-18

Co ma być wiercone tym wiertłem? Bo jeśli tworzywa, lub nawet nie za grube
blachy z miekkich metali, to proponuję piórowe wiertła do drewna, bez
problemu kupisz w każdym kibelmarkecie, z chwytem sześciokątnym do wkrętarki
i średnicą pióra nawet i 25 i więcej mm. Z wierceniem w tworzywach nie
będzie problemu, a nawet w aluminium itp., jeśli kupisz dobrej klasy wiertło
(czyli nie Condor za 5zł, a przynajmniej Tivoli za 15), powinno trochę
posłużyć.

J.

Re: [OT] wiertło fi-18

Albo rozwiertak stożkowy lub schodkowy - nawet blacha ~3mm nie stanowi
problemu.

Mirek.

Re: [OT] wiertło fi-18

Fakt, tylko, że rozwiertak to z kolei już trochę inny budżet.

J.

Re: [OT] wiertło fi-18

Ale odpowiada kompletowi wielkogabarytowych wierteB3%. W sumie wyjdzie ta=
niej.

--20%

Re: [OT] wiertło fi-18

jesli do czegos miękkiego, to
http://www.steelwood.pl/product/Wiertlo_BLUE_GROOVE_X6_16x159_IR-10506620

są do srednicy chyba 30mm, do nabycia w kastoramie jakiejś

@

Re: [OT] wiertło fi-18

W Castoramie moBF%e kupisz za jakieB6% 60-80 zB3%. Chyba lepiej za kilkan=
aB6%cie20%
  kupiE6% zwykB3%e i przetoczyE6% jak ktoB6% tu radziB3%.

--20%

Re: [OT] wiertło fi-18

Jeszcze pytanie do czego - wiertarka nie bez powodu ma taka srednice -
wiekszego wiertla nie uciagnie.

W stali nie uciagnie, bo w plycie pazdzierzowej moze tak :-)

J.

Re: [OT] wiertło fi-18

u mnie bez problemu da siękupić wiertła juz zatoczone fabrycznie lub przez
tokarza
na bazarze lub w hurtowni  wpisz na allegro wiertło zatoczone może coś
będzie

Site Timeline