[OT] - stal narzedziowa

Troche OT ale... wiecie moze gdzie mozna i czy wogole mozna (najlepiej Slask) kupic stal narzedziowa, nierdzewna, plaskownik w ilosciach detalicznych.

Reply to
Marcin Gala

W Łodzi jest Centrostal. Tam kupuję. Pewno i jest na Śląsku, zwłaszcza ze tam jest chyba najwięcej hut. Minimalny zakup to 1kg bo program nie potrafi inaczej policzyć. Fajnie ta rachunku wygląda pozycja 0,001 tony. Nie ćwiczyłem zakupów np kształtowników w ilościach mniejszych niż 1 sztanga bo nie miałem takiej potrzeby. Trochę upierdliwą biurokrację mają. Ale jak nie ma wyjścia bo np. tylko oni maja stal w jakimś gatunku to nie wybrzydzam. Zwykłą stal kupić można w Łodzi na niezliczonej ilości skłądów budowlanych. Blachy nierdzewne i kwasoodporne sa w sklepach. Mają gilotyny i tna taki kawałek jak potrzeba. Nie saądze że jak zaczniesz szukać u siebie to czegoś takiego nie znajdziesz.

Reply to
Tomek

W Bielsku, Krakowie...to bym wiedzial ale na Slasku? Pewnie sa jakies hurtownie, tylk onie znam (jeszcze) ;-) Co konkretnie potrzebujesz i ile?

__ Pdz, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Marcin Gala napisał(a):

kiedys chyba instal czy inpol mial takiego czegos mase. A teraz to nie wiem.

Reply to
lukasz sczygiel