[OT] lekkie - wycena instalacji elektr. - Page 4

Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
Dzień dobry

MNIE poprawił humor ;-) Fakt, mam nieco zboczone poczucie tegoż ;-)
Odpuść, szkoda naszych emocji ;-) Jest ładna pogoda, parę wolnych
dni przed nami.
Odpuść, tak w ogóle ;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.

Panie Roman ma pan złych informatorów z WSI, nazywam się Zdzisław Kluska i
mieszkam na podwarszawskiej wsi. Zwykle posiadam myśli samobójcze w 6stej
rano w czasie wizyty w wychodku, mam tam też linę żeglarską, więc proszę
skrupulatnie zanotować. Jak pan myśli czy przyjdzie mi dożyć końca roku?

Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
Hello news,

Nie wycieraj sobie paluchów imieniem i nazwiskiem poważanej i poważnej
osoby.

 RoMan
Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.

Roman ty mnie znasz?:)

Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.

Kolejne dziecko nieostrady:)

Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.

w końcu sam z niej piszesz, to na pewno wiesz

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
Hello news,

Wednesday, October 31, 2012, 3:56:56 PM, you wrote:

Wreszcie się podpisałeś. Szkoda, że tylko nickiem.

 RoMan
Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.

Przekroje mogą być nawet 0.5mm^2 jeśli obciążenie jest małe, to raczej
kwestia czy to opłacalne ekonomicznie, bo może się okazać że nietypowe
średnice są znacznie droższe od typowych grubszych.
Natomiast co do cen to zależy od tego ile tam będzie tej roboty i
materiałów, musisz sobie policzyć indywidualnie.

Site Timeline