[OT] Kod kreskowy - jak rozpoznać co to z a kod

Witam
Nie mam bladego pojęcia gdzie mogę napisać w takim temacie (grupa, forum
itp.)
Otóż potrzebuję się dowiedzieć jakiego rodzaju (standardu) jest dany kod
kreskowy (mogę zeskanować ów kod i zamieścić na stronie). W jaki sposób
można to zrobić, gdzie zapytać, kogo?

Czytnik to Symbol LS2208, czyta wszystkie kody kreskowe jakie jemu
podłożę, ale nie TEN, który powinien być odczytywany.

Pomożecie coś w tej sprawie?

--
pozdrawiam, grzesiek.

Re: [OT] Kod kreskowy - jak rozpoznać co to za kod

Dziękuję wszystkim za chęć pomocy, dzisiaj mnie naszło i jeszcze się nim
pobawiłem w pracy. Pomogło zeskanowanie kodu takiego jak zaproponował
Reksio (szkoda, że dopiero teraz to przeczytałem ;) ).

Dla zainteresowanych dodam, że kod, z którym był problem jest generowany
przez system biblioteczny SOWA (numery inwentarzowe książek oraz
legitymacje czytelnicze), więc dla następnych, którzy będą mieli problem
z odczytaniem tego kodu przez czytnik LS2208 informuję, że wystarczy z
pliku PDF (Product Reference Guide) wydrukować stronę 12-50 i odczytać
kod opisany jako "I 2 of 5 - Any Length".

Firma Sokrates za zaprogramowanie czytnika LS2208 śpiewa sobie 400zł, a
zaprogramowany czytnik oferują w cenie 749zł (ja zakupiłem za 389zł z
wysyłką)..

Więc jeszcze raz Dziękuję serdecznie za pomoc.

--
pozdrawiam, grzesiek.

Re: [OT] Kod kreskowy - jak rozpoznać co to za kod

Firma Sokrates oferuje zaprogramowany czytnik w cenie 600zł z 5 letnią gwarancją
Czytniki te domyślnie mają wyłączony odczyt kodu interleave 2 of 5 mimo że w
instrukcji jest napisane co innego. Programujemy również inne przydatne
parametry (blokada ISBN, głośność).
Po za tym wystarczyło do nas zatelefonować lub napisać i też udzielilibyśmy
tej informacji.
Pozdrawiam
Sokrates software

Re: [OT] Kod kreskowy - jak rozpoznać co to za kod

5 lat to ten czytnik ma w standardzie, więc jakby nic szczegolnego ;)

czyli mniej więcej 30 sekund pracy ... chwalić to można by się jakimś
wymyślnym ADFem a nie ustawieniem głośności piszczka :)

@

Re: [OT] Kod kreskowy - jak rozpoznać co to za kod
Są również inne parametry które ustawiamy. Nie pisałem tego by się chwalić
tylko by sprostować nieprawdziwą informację. Nie jest też prawdą informacja,że
żądamy 400zł za zaprogramowanie czytnika. A uciszenie wyjącego czytnika nie
jest bez znaczenia jeśli pracuje on w bibliotece.