[OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna

Cześć
Muszę zaprogramować pilota programowalnego osobie o słabym wzroku. Pilot
wygląda tak jak na obrazku: http://www.voila.pl/405/qq4we/?1 Pilot jest
duzy, wymiary 280x130.
Niestety, instrukcja zaginęła... Może ktoś wie jak lub ma instrukcję i
mógłby zrobić skan?
Zapytanie skierowane do producenta czy dystrybutora pozostało bez
odpowiedzi.
--
Jacek

Re: [OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna
W dniu 2009-02-08 18:57, Jacek Maciejewski napisaB3%:

A allegro widzEA% minimum 2 oferty z tym pilotem.
Napisz do sprzedajB1%cych, moBF%e pomogB1%?

--20%
Cz.

Re: [OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna
Oj leniu.  PF3%B3 minuty w googlach
http://www.vat19.com/dvds/jumbo-universal-remote-control.cfm
na dole strony

Re: [OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna

Dzięki. Szukałem tylko na polskich stronach a przede wszystkim na stronie
firmy która się na nim podpisała, bo mój angielski jest cholernie mozolny
:)
--
Jacek

Re: [OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna
MF3%j teBF% :)  Ale szukaE6% potrafiEA% ;)

Re: [OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna

No i niestety, to jest inny Jumbo :)
--
Jacek

Re: [OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna
To podaj wiEA%cej informacji, jakieB6% literki,cyferki ;)

Re: [OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna

Niestety, nie ma żadnych dodatkowych informacji oprócz skanu opakowania
który podałem w pierwszym poście. Na obudowie też nic. Dystrybutor na maile
nie odpowiada, znalazłem jedną ofertę na Allegro ale gość też jeszcze nie
odpowiedział.
--
Jacek

Re: [OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna
 jeszcze nie
A jaka jest miEA%dzy nimi rF3%BFnica ?

Re: [OT] Instrukcja pilota programowanego potrzebna

Ten do którego link dałeś ma jeden rząd klawiszy (na dole) mniej i
dodatkowo na moim  niektóre klawisze są  inaczej oznaczone. Dokładniej nie
sprawdzałem.
--
Jacek

Site Timeline