[OT] humor , nie moglem sie powstrymac:-)

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

Etam humor. Miałem podobne zadanie z sieci, tylko że z posłańcem i CD. To pytanie było po to, by nie oddać czystej kartki, reszta taka przyjemna nie była :/

Pozdrawiam

Reply to
SRB

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

Śmiej się śmiej - widziałem rozwiązanie tego zadania i wynikało, że pies jednak będzie szybszy! :-D

Reply to
badworm

badworm napisał(a):

Z wypaleniem tych płytek i ze zczytaniem po drugiej stronie ? ;>

Mirek.

Reply to
Mirek
Reply to
Robgold" <robgold NO

Dnia 27-06-2006 o 18:25:02 Greg(G.Kasprowicz) snipped-for-privacy@CERN.CH napisał:

A ile milisekund będzie potrzebował pakiet ICMP wysłany pingiem przez Ethernet i przez psa :)

Reply to
Tomasz Maciąg

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

Pies daje efektywny transfer 16,71 MB/s. Sieć FastEthernet na granicy swoich możliwości gdzieś około 8 MB/s.

W pierwszym przypadku do łącznego czasu transferu danych trzeba dodać czas nagrania płytek (dla nośników DVD-R 16x razem wychodzi ponad 37 minut). Powiedzmy, że dane mogą być czytane prosto z płytek i nie trzeba ich po odebraniu przegrywać na HDD. Po szybkich przeliczeniach średni transfer naszego bernardyna spada do 9,44 MB/s i cały czas jest większy, niż możliwy do osiągnięcia siecią FastEthernet.

Inna sprawa, że zwykły miedziany FastEthernet nie pociągnie na 8 km - trzeba dać tranceivery światłowodowe albo od razu odpowiednie karty sieciowe. Ale wtedy przejście na światłowodowy 1Gb/s już dużo nie boli i pies przegrywa z kretesem. Chyba że wypakujemy mu plecak 10 płytkami BlueRay (po 50 GB) i znowu jest szybszy. :)

Reply to
Adam Dybkowski

w zadaniu nie ma mowy o nagrywaniu płytek, bo to można robic na wielu nagrywarkach na raz . Liczyłem , nie ma to jak pies do przesyłania danych :-)

Reply to
szlovak

U mnie działa poprawnie: ~11MB/s Powtarzalnie i ciągle. Ale nie pod windą...

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski

Tomasz Maciąg napisał(a):

Ping, jak ping, ale zrobić atak DOS bernardynami to by musiało nieźle wyglądać ;)

Pozdrawiam

Reply to
SRB
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Wy sie tu smiejecie, a w takim Bitnet/EARN mozna bylo przesylac dane tasiemka i poczta/kurierem/pociagiem/samolotem jak lacza wysiadly. W Internecie to sie juz w zasadzie nie da :-(

Dnia Wed, 28 Jun 2006 11:50:28 +0200, J.F. napisał(a):

Nigdy nie wysyłałeś wydruku meila faksem? ;)

Pzdr. Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

To juz lepsze bedzie przeslanie wydruku maila faksem na usluge fax->email w VoIP-ie ;)

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Sroczyk

Chyba nie. To juz wolalbym polaczenie modemowe nawiazac :-)

Aczkolwiek szeroka "korespondencje faksowa" widzialem .. uzytkownicy narzekali na brak kolorow, bo juz nie bardzo widac co za ktorym razem bylo napisane :-)