[OT] faszystowkie buraki

http://e-serwis.org/smietnik/wlacznik.JPG

Re: [OT] faszystowkie buraki
a przy okazji:

Panowie i Panie pomocy!
jest pacjent drukarka HP LJ 2420D
wygląda to tak:
http://www.google.pl/search?q=hp+2420d&hl=pl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zlOXUZOZHNTE4gTWmYGoAw&sqi=2&ved0C%AcQ_AUoAQ&biw98%1&bih60%7
problem pojawił się przy wymianie rolki pobierającej papier
http://e-serwis.org/smietnik/hp_2420D_rolka1.JPG
nie ja to robiłem, ja to tylko mam złożyć,
problem widać na tym zdjęciu,
po założeniu rolki pobierającej napęd tej rolki jest za nisko i nie dotyka
do złącza napędzającego rolki...

podobno jak się uruchomi drukarkę to się samo naprawi, ale ja mam obawy...

jakby Ktoś wiedział to proszę pisać, na elektrodzie nie wpisuję bo mnie tam
cioty zbanowały

Re: [OT] faszystowkie buraki

Jeśli ci ktoś powie, żeś pijany, machnij ręką. Jeśli więcej osób ci to mówi,
połóż się spać.

Ale ty i tak tego nie zrozumiesz.

Re: [OT] faszystowkie buraki

tak ja tego nie rozumiem, nie rozumiem też popracia dla tuska i wspólnoty,
ale dobrze mi z tym...

może coś na temat tej powalonej drukarki, jakiś platformowy imbecyl ukrył
zębatki pod dwiema warstawami płytek drukowanych do których dochodzi z
milion złączy (tych złączy, nie normalnych)... więc zanim zacznę rozbierać
Ktoś mógłby mi tego oszczędzić...

Re: [OT] faszystowkie buraki

Przynajmniej teraz wiadomo kto to identyfikator i ministerstwo.

Re: [OT] faszystowkie buraki
taki system, ISP dostaje granty za to, że upublicznia moje dane osobowe...
taka europa...

Re: [OT] faszystowkie buraki

A ty dopiero teraz się skapowałeś, że Karol ma stałe ip, stałe nazwisko,
stały adres zamieszkania i stale trolluje.

Re: [OT] faszystowkie buraki

Do tego niepotrzebne jest IP. Wystarczy styl pisania ;-)

Re: [OT] faszystowkie buraki
weźcie chłopaczki załóżcie sobie nowy wątek, a nie w moim produkujecie
europę...

Re: [OT] faszystowkie buraki

Młody najwyraźniej tęskni za demokracją w stylu północnokoreańskim. Moze nie
tęskni, bo ze stylu widać, że pampersy niedawno odłożył.
Ale najwyraźniej nie da się przekonać, że białe jest białe a czarne jest
czarne.

Re: [OT] faszystowkie buraki
ale o czym Wy mówicie, ja z europą od zawsze jestem na bakier... czego Wy
chcecie pisząc takie rzeczy w moich wątkach?

Re: [OT] faszystowkie buraki

Z żalem zawiadamiam że NIC, ale to absolutnie NIC na newsach nie jest
Twoją własnością.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

A po co dodatkowo zaśmiecać grupę, skoro już założyłeś śmieciowy wątek.

--
GLaF

Site Timeline