[OT] Elektronika *do* Chin

Witam.

Zamierzam wyslać drewno do lasu. Konkretnie chcę wyslać pare płytek z
drutami w stanie "surowym, ale polutowanym" do Chin. Ilość detaliczna, 4
sztuki. Nadawca osoba prywatna, odbiorca teĹź.

No i teraz w związku z wątkiem z oscyloskopami zachodzę w głowę czy ktoś
mi (im) to może oclić? Mogą być problemy? Transport chyba DHL.

Re: [OT] Elektronika *do* Chin
Pan Sebastian Biały zamierza wyslać drewno do lasu:

To ja się pochwalę może. Kiedyś dzwonili do nas z Ministerstwa
Współpracy Gospodarczej z Zagranicą (czyli że dawno to było)
z taką wiadomością, że wykryli jeden jedyny przypadek eksportu
elektroniki z Polski do Japonii.

Re: [OT] Elektronika *do* Chin
W dniu 2011-08-14 22:31, Jarosław Sokołowski

No, a czym chciałeś się pochwalić?

JK

Re: [OT] Elektronika *do* Chin

No nie przesadzaj.