[OT] acrobat reader

nie wiem, nikt o tym nie pisze, ale nie wydaje mi się, żebym sam miał ten
problem...

gdzie w najnowszych adobre readerach jest narzędzie rączka?

działa tylko zaznaczanie, nigdzie w opcjach nie ma rączki...

ki diabeł...

P.S. PO z góry dziękuję.

Re: [OT] acrobat reader
i może jeszcze gdzieś Ktoś widział opcję wyłączania automatycznej
aktualizacji? kojarzy mi się to z EU, skoro wszyscy to wyłączali, to w końcu
ukryli i włączyli opcję...

Re: [OT] acrobat reader
znalazłem coś, że narzędzie rączka włącza się po naciśnięciu spacji... co za
idiotyzm, jak to włączyć na stałe?

Re: [OT] acrobat reader

PPM > Narzędzie rączka

Re: [OT] acrobat reader

dzięki wielkie, a z tą aktualizacją?

Re: [OT] acrobat reader
Start > Uruchom > zakładka Usługi > i usuń zaznaczenie przy: Adobe Acrobat
Update Service

Re: [OT] acrobat reader
Errata. Zgubiłem msconfig
Start > Uruchom > msconfig > zakładka Usługi > i usuń zaznaczenie przy:

Użytkownik "AdamS"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:52453f7c$0$2215$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Start > Uruchom > zakładka Usługi > i usuń zaznaczenie przy: Adobe Acrobat
Update Service

Re: [OT] acrobat reader
niemożliwe, nie ma tego w opcjach? ;o)))

Re: [OT] acrobat reader
Dnia Fri, 27 Sep 2013 13:40:06 +0200, od "inny punkt siedzenia..."

Jest.
Edycja - Preferencje - Program aktualizujący - i dalej Pinokio idzie
sam...

Site Timeline