ostrzenie wierteł do płytek

Witam pytanie jak w temacie czyli jak ostrzyc wiertła do obwodów drukowanych? wiem ze moze ostremalne ale moze ktos ma jakas sekretna technologie :) i sie chetnie podzieli

AzaZeL

Reply to
AzaZeL

Witam Jeżeli umiesz dobrze naostrzyć wiertło np. średnicy 6 mm to naostrzysz również 0.6 mm Ja robie to tak lupa o powiększeniu 5 x podświetlana do 1 ręki mini wiertarka z kamieniem szlifierskim do drugiej wiertło 0.6 mm zapięte w uchwycie ( krótko wystające ) i patrząc przez lupe ostrze wierło. Według mnie bardzo prosta metoda i skuteczna. Pozdrawiam.

Reply to
marco

Thu, 2 Jun 2005 21:50:56 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "AzaZeL" <AzaZeL snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Wyrzucając tępe do śmietnika i biorąc nowe, ostre. Wiertła 0,7 są po 0,50 zł, nie ma co żartować z ostreniem.

Reply to
BLE_Maciek

gdzie?

Reply to