[ostro 2] bateria

no widzę, że to nie lada problem, nigdzie nie widać baterii 5V?

Ale jak źle przetnie to będzie miał tylko plus lub minus. :-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Też tak kiedyś miałe, tylko z magnesem. Miałem taki fajny sztabkowy magnes spory, ale mi upadł i tak jakoś pechowo pękł, że właśnie jeden wyszedł N a drugi S. No i teraz tego ani skleić ani nic.

Reply to
sundayman

Nic nie robić, przecież się przyciągają.

Reply to
Sebastian Biały

ale się przyciągają tam gdzie było N i S, czyli na końcach. jak się przyciągną, to N i S będą w środku a na końcach będzie nic... znaczy dupa a nie magnes.

a.

Reply to
Miller Artur

przepraszam, że się wtrącam, ale darujmy sobie walkę o grant w tym wątku...

Ale za to bedzie mial +5V i -5V, jak rowno przytnie. Takie ciecie baterii daje mu ogromne mozliwosci uzyskiwania napiec na plus i na minus.

Reply to
Zenek Kapelinder

A to już o krok od uzyskanie zmiennego napięcia. Można by się pokusić nawet o odpowiedni jego kształt.

RObert

Reply to
Robert Wańkowski

już ludzie to robią. ciekawe kształty otrzymują..

a.

Reply to
Miller Artur

W dniu 2017-10-01 o 09:20, Miller Artur pisze:

Krzywe Lissajous. Muszą mieć dwie tak spreparowane baterie.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski