oscyloskop 4-kanałowy

Po ostatnich pomiarach w pracy (elektroenergetyka) prywatnym
oscyloskopem cyfrowym (Rigol DS1052E, 2x50MHz) dostałem informację od
szefa, że byłaby szansa na zakup czegoś podobnego do firmy. Zastosowanie
- na ten moment analiza przebiegów napięć w sieci SN (oczywiście
podłączając się po stronie wtórnej przekładników napięciowych) pod kątem
zakłóceń na tyle szybkich, że nie wyłapują już ich rejestratory
(próbkowanie co 1 ms) wbudowane w zespoły zabezpieczeń cyfrowych,
chroniące poszczególne pola na rozdzielni 15kV. Sprzęt taki jak prywatny
pewnie by się nadał ale ze względu na możliwość jednoczesnego
analizowania trzech faz lepszym wyjściem byłby zakup oscyloskopu
czterokanałowego. Czy Rigol DS1064B, który jest chyba najtańszym
urządzeniem tego typu na rynku, będzie odpowiedni do takich pomiarów?
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: oscyloskop 4-kanałowy
Elektroenergetyka to nie moja działka, ale jak mam być profesjonalnie to
może coś takiego:
http://www.fluke.com/Fluke/plpl/Mierniki-jakosci-energii/Trojfazowe/Fluke-430-Series.htm?PID56%078 ?
Znając Fluke to pewnie kosztuje toto jakieś 20kPLZ.

Re: oscyloskop 4-kanałowy
w?

Miej na uwadze, BF%e do takich zabaw wypadaB3%oby mieE6% te 4 kanaB3%y
odseparowane, zwykB3%ym oscyloskopem przy takich pracach moBF%na sobie
zrobiE6% kuku.
My uBF%ywamy czegoB6% takiego:

http://www.chauvin-arnoux.com/produit/famille_detail.asp?idFam3D%2048&idpol =
e3D%1

Toporne i niedopracowane dziadostwo, ale byB3% taF1%szy 4x od Yokogawy...

Pzdr.
L.

Site Timeline