Opis na obudowę przypominający klawiaturę foliową - Page 2

Re: Opis na obudowę przypominający klawiat urę foliową
A do mnie nie dotarło, że chodzi o ten klej do klejenia do obudowy ;)

A klej nie jest we wszystkich - zaleta jest wtedy taka, Ĺźe moĹźna to co
było zafoliowane wyjąć ze środka, wada jest taka, że przy zginaniu folia
z czasem odchodzi od papieru i tak sobie wygląda.

Re: Opis na obudowę przypominają cy klawiaturę foliową

nie  - nie klei się, bo tam taki papierek jeszcze jest - przepuszczam kilka
razy laminat z folia wewnątrz - po wycieciu kształtu (metalowa linijka i
"łamany" nozyk) przepuszczam przez laminator ponownie, aby o krawedzie
"zadbać"

--
serdeczności! zbisa
lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

Re: Opis na obudowę przypominają cy klawiaturę foliową
ponieważ nie wszyscy wierzą w istnienie folii do laminowania z klejem:
http://ebiurowe.pl/folie-do-laminowania-samoprzylepne-c-26_29.html
te, które uzywam kupuje dosłownie "w sklepie za rogiem" - powinny być w
kazdym deczko lepiej zaopatrzonym sklepie z materiałami biurowymi

--
serdeczności! zbisa
lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

Re: Opis na obudowę przypominający klawiat urę foliową

a gdzie dokładnie ten róg jest?

--
Pozdr.
Michał

we Wrocławiu - na Piastowskiej - obok salonu Skody... :-)))

--
serdeczności! zbisa
lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

Re: Opis na obudowę przypominający klawiat urę foliową

dla mnie to w zasadzie też za rogiem - koniec Skłodowskiej, ten przy
moście Żwierzynieckim.
Muszę sprawdzić :-)
XX - latka?

--
Pozdr.
Michał

Re: Opis na obudowę przypominający klawiaturę foliową

To jest folia nadrukowanoa lewoczytelnie , czyli farba jest od strony
wewnetrznej , przyciski membranowe sa ksztaltowane pozniej termicznie .
Podobny efekt powinien wyjsc z matowej folii do laserowek , napisy wydrukowany w
odbiciu lustrzanym z podklejona biala folia od strony wewnetrznej , cala kanapke
przykleic na tasme dwustronna albo jakiegos supergluta do czegokolwiek co jest w
srodku modulu . Toner bedzie w srodku kanapki wiec nie powinien odpadac .
Do kupna malych ilosci proponuje sklepy przy hurtowniach papieru .
Nie wiem gdzie kolega mieszka ale w cezeksie mozna kupic nawet po 50 arkuszy
czegokolwiek .

Re: Opis na obudowę przypominający klawiaturę foliową
 rozrysuj sobie wszystkow jakimś programie graficznym,
idź do firmy reklamowej, która ma ploter solwentowy,
wydrukuj sobie na spodniej, lub wierzchnej srtonie kleju,
przyklejasz sobie w dowolny sposób i:
- masz estetycznie
- masz tanio - koło 15 zł
- masz trwale - solwent jest odporny na wiekszośc rzeczy
pozdr.
gr

Re: Opis na obudowę przypominający klawiat urę foliową

Poszukaj folii z PP przeznaczonej do drukarek atramentowych. Kiedyś
jakaś firma je oferowała.
Zapytaj się np. w http://www.foliepoliweglanowe.eu/page8.html
Alternatywna metoda to sitodruk.

Paweł

Re: Opis na obudowę przypominający klawiat urę foliową

Oczywiście chodziło mi o folię poliwęglanu.

Paweł

Site Timeline