Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200

Mam problem z cisnieniomierzem Omron MX2 Basic, otoz nie mierzy on
wysokiego cisnienia, na wyswietlaczu pojawia sie ERR

Pytanie - czy to jest normalne? Czy sa cisnieniemierze elektroniczne
ktore za kazdym razem wykonuja pomiar niezaleznie od cisnienia?

pzdr,
w.

Re: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200

moze zle pompujesz rekaw?

i,

Re: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200

to jest pelny automat, cisnieniomierz zajmuje sie pompowaniem

Re: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200

A baterie sa dobre ?

Bo algorytm jest chyba taki ze pompuje dopoki slyszy tetno, potem dobija
jeszcze troche, a potem spuszcza i mierzy.

Jak mu sie z jakis powodow nie uda pierwszy krok, to pozostaje wyswietlic
err. Ale moze byc tez calkiem inny powod

J.

Re: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200

mozliwe ze ten cisnieniomierz nie mierzy cisnienia przy arytmii?

Re: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200

Tak moze byc. To jest Basic.

Re: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200

Ja mam Omrona model M6 comfort i jak zaczął pojawiać się (sporadycznie)
błąd Err 7, to musieli całą płytę główną wymieniać. Więc polecam
skontaktowanie się z serwisem.

Re: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200
Tomasz Wójtowicz pisze tak:

Ciśnieniomierze to chyba najbardziej psujące się się urządzenie
(po komórkach) elektroniczne. Być może mają zaszyte 4 lata życia
jak Nexus model 6 ;)

--
Piter

Re: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200

Czy rękaw (z rurką) jest sprawny? Mój ciśnieniomierz kiedyś też
pokazywał dziwne błędy, znienacka przestawał pompować - winna okazała
się rurka do rękawa - przy wtyczce do urządzenia guma sparciała
i skleiła się, pozostawiając minimalna dziurkę. Pomogło obcięcie
jej o 5 cm.

Pozdrowienia,
MKi

Re: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200
Mozesz sprubowac na drugiej rece.

--
Nie jestem medykiem.  (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->z lub
sz, -ii -> -i)
  Wszystkie OMRON-y z mankietem mierzą do 300...

Site Timeline