OLED - problemy technologiczne czy raczej czekanie aby zwrocila sie

OLED - problemy technologiczne czy raczej czekanie aby zwrocila sie budowa fabryk LCD?

Reply to
RafalM

RafalM pisze:

Sony właśnie zagrozil telewizorem oled. 3mm grubości

MAc

Reply to
MAc

ktorys z Benq-Siemens ma juz taki wyswietlacz, od roku chyba [S88 ?]

11", telewizorem bym tego nie nazwał...
Reply to
Padre_peper

Użytkownik "RafalM" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:fdtm3v$m6s$ snipped-for-privacy@news.vectranet.pl...

A o co Ci chodzi ? Ja po usłyszeniu reklam, byłem zafascynowany. Po wzięciu tego w łapę entuzjazm opadł. Jakie to ma zalety ? Nieistotne. Wad mnóstwo. Dużo lat poprawek przed tym. Cos innego je zastąpi ? Może będzie z nimi tak jak z plazmą? Wymyślona mnóstwo lat temu, weszła na chwile i odejdzie w zapomnienie. Fabryki LCD powstały i muszą na siebie zarobić.

Reply to
lwh

Użytkownik "Padre_peper" snipped-for-privacy@no.net napisał w wiadomości news:fdtq2o$nfc$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Sony pierwszy,a Samsung chwali się, że pracuje nad 40" Pytanie komu potrzebny duży cienki telewizor ? Mnie zaś podobałby się zwijany ekran jak z pewnego starego filmu SF o wyprawie na Marsa. Może za jakiś czas będziemy ekrany lepić na ściany jak tapety. "Chwilę" trzeba poczekać.

Reply to
lwh

Pytanie komu potrzebny duży, tani i energooszczędny telewizor. Ja bym się nie obraził.

Ale od czegoś trzeba zacząć.

nie cienki, lecz tani i pobierajacy m. pradu, poza tym OLEDy maja szereg innych zalet

RafalM

Użytkownik "RafalM" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:fdtrn7$rqc$ snipped-for-privacy@news.vectranet.pl...

Ten OLED co go miałem w łapie był daleki od tych zalet Ani tani, ani dobrze nie świecił, ani nie pobierał mało prądu, małą miał żywotność. Poczekam na poprawki OLED, tak jak nie zdecydowałem się na telewizor plazmowy.

Tu takie badziewie jest pokazane.

Reply to
lwh

Aby na pewno ? Swietlowki maja duza sprawnosc, co najmniej 1/6 sie traci w matrycy LCD .. ale czy OLED na dzis sa lepsze ?

Użytkownik "MAc" <mac snipped-for-privacy@tosiewytnie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fdtnnc$qqd$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

XEL-1 będzie w grudniu. 11" za jedyne $1700. Ja go nie kupię. Cienki i ciężki. Noga jego jest solidna, choć ekranik filigranowy

Reply to
lwh

nie chodzi o to ile dana technologia kosztuje na poczatku, bo kazda kosztuje duzo albo i b duzo, chodzi o to na ile dana technologia upraszcza proces produkcyjny, a jak wiadomo co proste bedzie tanie, tylko, ze w przyszlosci ... pozyjemy zobaczymy ...

Reply to
RafalM

Nie no, fajnie by było gdyby tak wszystko na baterii słonecznej działało (w zachmurzony dzień), można by zabrać telewizor do lasu na spacer :)

-zwinąć do torby i już :)

Reply to
Kamillos

i jeszcze jedno, dlaczego jest taka droga zawsze na poczatku, a no bo nie wiele firm to produkuje, czysta ekonamia - prawa popytu i podazy, wiecej sie firm wezmie za to to i stanieje ... to jest rownowaga rynkowa, a dlaczego firmy by sie za to braly, a no dlatego ze mozna na tym nie zle zarobic, a jak nie bedzie mozna, wtedy firm przestanie przybywac rynek sie przesyci, i cena sie ustabilizuje - troche zboczylem z tematu :)

Reply to
RafalM

lwh pisze:

:-)

Kiedyś mi się wydawało, że to najważniejsze i najdroższe to elektronika (każdy kiedyś był mały) i chodziło za mną pudełko z elektroniką do którego można by podłączać różne ekrany (w tym duży zwijany :-) ) - a ten mały to nawet na wakacje zabrać :-) No i tanie - bo przecież pudełko tylko jedno... ech

MAc mrn

Reply to
MAc

Malutka chwila. e-booki na e-papierze sa juz w sprzedazy.

Teraz problemem moze byc kolor, wielkosc i cena.