chących zacząć zabawę z MSP43

Na TIDeals.com pojawiła się dziś nowa wyprzedaż na płytkę eksperymentalną z MSP430FR5739 za $14.50. Na pokładzie, poza procesorem z FRAMem zamiast Flasha, ma kilka ledów, przyciski, akcelerometr, NTC, i kilka innych drobiazgów. O wiele bardziej nadaje się do rozpoczęcia zabawy z tymi procesorami niż Launchpad.

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Za późno - już $29 :(

E, chyba źle sprawdzałeś. Musisz wejść na tideals.com i tam pobrać kod zniżkowy, który później podajesz w sklepie przy płaceniu rachunku. Nie zaczynaj od estore.ti, Przy wkładaniu do koszyka cena jest normalna.

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

"Sorry, this deal is sold out!"

Hello,

Ćwierkają, że mają jakies problemy...

No to szybko poszło. Wpisz się na listę to wyślą Ci zawiadomienie jak będzie miało pojawić się coś nowego. Konta nie powinieneś sobie tym zaśmiecić, bo to jest oficjalny serwis TI, a oni raczej spamu nie wysyłają.

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Właśnie się zdziwiłem, bo wtedy zwykle piszą na stronie głównej.

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

[...]

To juz chyba dla mnie zbyt późna pora - szukam miejsca, w którym mógłbym się wpisać na listę i nie widzę :(

Też teraz nie widzę. Na pewno się pojawi jak się skończą kupony.

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

W dniu 2012-01-18 00:37, Jacek Radzikowski pisze:

IMHO jeszcze fajniejszy jest MSP430FG4618/F2013 Experimenter Board. Tylko ani on, ani MSP430FR5739 nie kosztują normalnie 4,3$..

Reply to
Michał Baszyński

Ale może już wystarczy? To, co mam teraz, to już i tak o wiele za dużo jak na moją siwą głowę :(

Dzięki pomocy dobrych ludzi mam już nawet Booster Packa z łącznością bezprzewodową (dotykowego się nie udało wysępić), mikrokontrolerów mogę uzywać zamiast kastanietów a z kurierami i listonoszem niedługo będę po imieniu ;)

Przy okazji dość mocno odchudziłem portfel :(

Ożyli i się załapałem :)

No, a jak zapłaciłeś? Bo ja nabrałem do koszyka różnego piasku, a teraz mBank ma problemy techniczne i nie mogę załadować karty. Kobieta na mLinii:

-Trwa przetwarzanie nocne, ale proszę próbować w każdej chwili może zadziałać.

-A jak długo próbować?

-Tak do 6 rano max. :-) S.

Reply to
Sylwester Łazar

VISA electron mBanku

Zwykłą VISA electron mBanku też możesz płacić - nie trzeba eKarty.

:(

Ale jak masz kupon wygenerowany, to chyba nie przepadnie...

Kupon może i nie, ale: Items in your card may have been removed based on product availiability. S.

Reply to
Sylwester Łazar

Wykrakałeś :-) You are no longer alowed to use this coupon. S.

Reply to
Sylwester Łazar

Zawsze jest takie zastrzeżenie.

Gratuluję. Pochwal się wrażeniami jak dostaniesz :)

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

[...]

Za duzo tych wrażeń ostatnio.

Jednak wisiało w zamówieniach. Zapłaciłem za te płytki i poszło. Najśmieśniejsze jest to, że podczas logowania okazało się, że już mam konto. Przypomniałem sobie, że zamówiłem kiedyś sample do tego projektu Watmeter, o którym kiedys dyskutowaliśmy tutaj. No i patrzę - są w szufladzie 2xMSP430FE427AIPMR. Tak Miałem zrobić szybko płytke i ... jak to w życiu. Mam nadzieję, że jak już przyślą ten kabel USB to jakoś łatwiej będzie mi się za to zabrać. Mam nadzieję Romek, że oderwiemy się od tego czasochłonnego netu na chwilę i zdołamy się tu pochwalić, co się nam udało :-) S.

Reply to
Sylwester Łazar