Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP43 0

Na TIDeals.com pojawiła się dziś nowa wyprzedaż na płytkę
eksperymentalną z MSP430FR5739 za $14.50.
Na pokładzie, poza procesorem z FRAMem zamiast Flasha, ma kilka ledów,
przyciski, akcelerometr, NTC, i kilka innych drobiazgĂłw. O wiele
bardziej nadaje się do rozpoczęcia zabawy z tymi procesorami niż Launchpad.

pzdr.
j.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Hello Jacek,

Za późno - już $29 :(

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430

E, chyba źle sprawdzałeś. Musisz wejść na tideals.com i tam pobrać kod
zniżkowy, który później podajesz w sklepie przy płaceniu rachunku. Nie
zaczynaj od estore.ti, Przy wkładaniu do koszyka cena jest normalna.

pzdr.
j.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Hello Jacek,

"Sorry, this deal is sold out!"

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Hello,

Ćwierkają, że mają jakies problemy...

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430

Właśnie się zdziwiłem, bo wtedy zwykle piszą na stronie głównej.

pzdr.
j.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Hello Jacek,

Ożyli i się załapałem :)

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
No, a jak zapłaciłeś?
Bo ja nabrałem do koszyka różnego piasku, a teraz mBank ma problemy
techniczne
i nie mogę załadować karty.
Kobieta na mLinii:
-Trwa przetwarzanie nocne, ale proszę próbować w każdej chwili może
zadziałać.
-A jak długo próbować?
-Tak do 6 rano max.
:-)
S.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Hello Sylwester,

VISA electron mBanku

Zwykłą VISA electron mBanku też możesz płacić - nie trzeba eKarty.

:(

Ale jak masz kupon wygenerowany, to chyba nie przepadnie...

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Kupon może i nie, ale:
Items in your card may have been removed based on product availiability.
S.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Hello Sylwester,

Zawsze jest takie zastrzeżenie.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Wykrakałeś :-)
You are no longer alowed to use this coupon.
S.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Jednak wisiało w zamówieniach. Zapłaciłem za te płytki i poszło.
Najśmieśniejsze jest to, że podczas logowania okazało się, że już mam konto.
Przypomniałem sobie, że zamówiłem kiedyś sample do tego projektu Watmeter,
o którym kiedys dyskutowaliśmy tutaj.
No i patrzę - są w szufladzie 2xMSP430FE427AIPMR.
Tak Miałem zrobić szybko płytke i ... jak to w życiu.
Mam nadzieję, że jak już przyślą ten kabel USB to jakoś łatwiej będzie mi
się za to zabrać.
Mam nadzieję Romek, że oderwiemy się od tego czasochłonnego netu na chwilę i
zdołamy się tu pochwalić,
co się nam udało :-)
S.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430

Gratuluję. Pochwal się wrażeniami jak dostaniesz :)

pzdr.
j.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Hello Jacek,

Za duzo tych wrażeń ostatnio.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430

No to szybko poszło. Wpisz się na listę to wyślą Ci zawiadomienie jak
będzie miało pojawić się coś nowego. Konta nie powinieneś sobie tym
zaśmiecić, bo to jest oficjalny serwis TI, a oni raczej spamu nie wysyłają.

pzdr.
j.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Hello Jacek,

To juz chyba dla mnie zbyt późna pora - szukam miejsca, w którym
mógłbym się wpisać na listę i nie widzę :(

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430

Też teraz nie widzę. Na pewno się pojawi jak się skończą kupony.

pzdr.
j.

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MS P430

IMHO jeszcze fajniejszy jest MSP430FG4618/F2013 Experimenter Board.
Tylko ani on, ani MSP430FR5739 nie kosztują normalnie 4,3$..

--
Pozdr.
Michał

Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
Hello Michał,

Ale może już wystarczy? To, co mam teraz, to już i tak o wiele za dużo
jak na moją siwą głowę :(

Dzięki pomocy dobrych ludzi mam już nawet Booster Packa z łącznością
bezprzewodową (dotykowego się nie udało wysępić), mikrokontrolerów
mogę uzywać zamiast kastanietów a z kurierami i listonoszem niedługo
będę po imieniu ;)

Przy okazji dość mocno odchudziłem portfel :(