Ogniwa paliwowe

Witam, Wiecie moze kiedy beda dostepne ogniwa paliwowe (12V, >=4Ah) i w jakiej cenie?

Pozdrawiam, Rafał

Reply to
Rafal M

Dostepne to one juz chyba sa, ale na wodor.

Nie tylko na wodór. Toshiba zbudowała ogniwo DMFC (Direct Methanol Fuell Cell) 3,5 ml metanolu daje ok 100 mW przez 35 godzin. LG natomiast miało w tym roku puścić ważące 1kg ogniwo dające z 200 ml

25 W przez 10 godzin.

Info o tych ogniwach było w listopadowej EdW

Reply to
Joe

Sprzedaja ? Bo takie info to ja od 5 lat czytam.

Sa rozne. Problem w tym ze praktycznie sensowne na dzien dzisiejszy sa tylko na wodor.

Joe
[...]

50W za 5000 dolarów? To ja serdecznie dziękuję - bateria słoneczna 50W da się kupić za 300-400 dolarów.
Piotr Wyderski

Skoro tak to może 50 sztuk chińskich dynam (6V, 2W) rowerowych po 1$ ... wyjdzie jeszcze taniej.

Reply to
Joe

nawet chińczyk do pedałowania za miskę ryżu się wtedy znajdzie.

Waldek

Reply to
Waldemar

Dowcip masz równie przyciężki jak drogę do szkoły.

Kotły, organy i ogniwa paliwowe?

Klikam na ogniwa paliwowe i otwiera się puste okno. Mógłbyś podać link bezpośredni do cennika - na razie błądzę...

Jasne. 800 PLN za zabaweczkę o mocy <= 1W napędzaną wodorem, którego w domowy sposób nie uzyskam...

Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

Malkontent. A nie laska to wsypac do szklanki wody lyzeczki soli i puszczac przez to prad? Naprodukujesz wodoru do woli... ;-) Pzdr, POKREC.

Reply to
POKREC

Najlepiej ten wyprodukowany przez ogniwo? Perpetum mobile chcesz zrobić?

Tylko powiedz mi, jak mam go wcisnąć do zbiornika.