Ogniwa Li-Ion Samsunga

Witam.

Czy ktoś z szanownych grupowiczow miał styczność z "lajonami"
produkowanymi (firmowanymi?) przez Samsunga i może się wypowiedzieć
o ich jakości. Zwykle starałem się używać Sanyo, ale dostałem
ofertę na Samsuga, który ma mieć podobno pojemność o 25% większą
przy tych samych gabarytach. Jakieś "za" (poza pojemnością) lub przeciw?

Nuter

Re: Ogniwa Li-Ion Samsunga
Jako posiadacz 3 komórek samsunga w domu (najmłodsza ma 2 lata
najstarsza ponad 4) nie mogę na nie nic złego powiedzieć, żaden nie
wysiadł a pojemność wszystkich na pewno nie mniejsza niż 80% początkowej
bo nie daje sie odczuć krótszego okresu między ładowaniami.

Site Timeline