Odklejanie się ścieżek - Page 2

Re: Odklejanie się ścieżek
Hello Sylwester,

Po zmasakrowaniu linka wyszedł silikon...

http://wolewygodniej.pl/torun/ld.php/system/ware/view.php?tem=p_wis.php&w35%378

I zrób wreszcie porzad z tym delimiterem, proszę.

Re: Odklejanie się ścieżek
Chciałem dzisiaj, ale jak wszedłem na stronę kolegi Grzegorza
Niemirowskiego, który ma sposób na OE i zacząłem przeglądać zawartość
jego hakerskiej strony, przestał mi działać internet na 1h, okna otwierały
się non stop itp. itd.
No więc na razie sobie to odpuściłem.
Chyba, że jest jakieś rozwiązanie z Microsoftu na ten mankament.
S.

Re: Odklejanie się ścieżek
Na
A gdzie jest ten film?
Ja znalazłem za to taki, który pokazuje jak to zrobić za pomocą
specjalistycznej końcówki
i cyny.
Film jest taki długi jak samo odklejanie, czyli krótki:

http://www.youtube.com/watch?v=0zH_syz4v7E

Kiedyś potrzebowałem wylutować ~100 szt. DIP 14 i DIP16.
nie zastanawiając się wiele sprawdziłem jakie są dostępne końcówki do
wylutowywania DIP16.
Okazało się, że najtańszy komplet to końcówka do Wellera W61 z magnetyczna
stabilizacją temperatury i ta lutownica.
I to był strzał w dziesiątkę.
Wylutowywanie specjalistycznymi narzędziami to bajka.
Faktycznie jeśli bym miał wylutować też z 20+ sztuk, to kupiłbym taką
końcówkę,
lub wykonałbym to na maszynie CNC i przykręcił  do bazy tej końcĂłwki od
DIP16 (jest rozbieralna)

--
-- .
pozdrawiam

Proszę
http://www.youtube.com/watch?vAD%xl1LN7iSk

Kiedyś szukałem czegoś takiego na PLCC84 i nie było :(
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

  @Sylwester Łazar: chętnie bym zakupił odpowiednią koncĂłwkę/dyszę do
lutownicy, ale to nie ode mnie zaleĹźy (niestety). Dlatego pozostaje mi
dopracowanie techniki pracy tym, co mamy...

Pozdrawiam,

Piotr

Re: Odklejanie się ścieżek
Taka końcówka na standardową lutownicę może kosztować 50- 100 zł.
Zwłaszcza, że do PLCC już mniej popularne jak do BGA.
Elfa np. już wycofała je z asortymentu, więc może gdzieś się to da dostać
nawet z wyprzedaĹźy.

S.

Site Timeline