Odezwa energetyczna... - Page 4

Re: Odezwa energetyczna...
Dnia Thu, 27 Sep 2012 12:51:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski

Na wspomnianym wcześniej palmofonie (czy jak kto woli pocket PC) dostęp
do kont w dwóch różnych bankach zapewnia mi jedna i ta sama przeglądarka
WWW.

Takie informacje urządzenie powinno udostępniać samo z siebie, w ramach
systemu operacyjnego. Wskaźnik sygnału GSM jest w telefonach od zawsze,
użyteczność sygnału GPS dla większości użytkowników powinna się
sprowadzać tylko do informacji czy jest fix 2D/3D.

No niewątpliwie, szczególnie że na chyba wszystkich smarftonach da się
pisać tylko kciukami - jak to się ma do pisania 10 palcami na normalnej
dużej klawiaturze?
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: Odezwa energetyczna...

"badworm" snipped-for-privacy@badworm.pl

Dlatego nie warto z Tobą rozmawiać. :) Ja mam smartfon
z małym ekranem i aplikacjami dedykowanymi konkretnym
bankom. Ty masz coś innego.

Nie ma tych informacji, na których mi zależy.

Ale ja nie należę do tej większości. Większość ludzi zaspakaja
się seksem, ubraniem i jedzeniem. Ja należę do mniejszości.

Powiem Ci w sekrecie... Stawiasz palec gdzieś w okolicy początkowej litery
i ciągasz po ekranie tak, aby mniej więcej wskazywać, o co Ci chodzi...
Mądra klawiatura sama domyśla się, o co chodzi. Tak pisze się znacznie
szybciej niż na zwykłej klawiaturze. I nie kciukiem, ale którymkolwiek
palcem -- ja ciągam wskazującym.

Można też po prostu mówić -- programy rozpoznające mowę są naprawdę doskonałe.

-=-

Nie masz smartfonu -- nie pogadamy, bo nie masz pojęcia o tym, czym jest
smartfon.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

Ale o co dedykowane aplikacje skoro przeglądarka obsługuje wszystkie
funkcje w banku? Co dzięki nim zyskujesz? Warto sobie nimi zaśmiecać
smartfona? Na PC też są takowe aplikacje dające cokolwiek więcej niż
dostęp przez WWW?

Zmienić urządzenie/system operacyjny :P

Cóż, klawiatur ekranowych to unikam jak mogę ale ja truskawki z cukrem
jem... Z samego technicznego punktu widzenia normalna klawiatura
umożliwia znacznie szybsze wprowadzanie danych niz jakiś ekranowy
wynalazek. Dodatkowo nie traci się powierzchni ekranu na klawiaturę. Dla
mnie ważne jest też sprzężenie zwrotne - albo sztuczne dźwiękowe (ale to
jest na dłuższą metę wkurzające) albo mechaniczne, informujące o fakcie
wciśnięcia klawisza. Z tych powodów szukając jakiegoś pocket pc od razu
eliminowałem modele nie posiadające klawiatury QWERTY.

I jadąc np. tramwajem będę w ten sposób pisał SMSa?

Re: Odezwa energetyczna...

"badworm" 23vlj02li49o$. snipped-for-privacy@badworm.pl

Znasz określenie -- rozmowa ze ślepym o kolorach?

doskonałe.

Jak kilka pięter wyżej -- kolorowo.

Nie jeżdżę tramwajami -- nie ma ich w pobliżu. ;)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

No nie przesadzajmy...

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: Odezwa energetyczna...
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
[..]

Serio? ile CPS wyklikasz?

[..]
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

"AlexY" vfC9s.239809$ snipped-for-privacy@fx07.am

Tego nie klika się litera po literze, ale ciąga się palcem po
ekranie w pobliżu liter. Można klikać, ale można też inaczej.
Można bardzo szybko ciągać palcami po ekranie... Program jest
na tyle dobry, że 832 MHz starczają nawet wówczas, gdy
smartfon jest mocno obciążony. Szybkość zależy od tego,
czy używasz słów nietypowych. Jeśli używasz tylko
typowych słów -- szybciej piszesz, niż myślisz. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

Ba!! Wiadomo!
Ale tez z drugiej strony mając telefon co długo trzyma, jak dawno ładowałeś,
to zapomnisz, że tak się stało i możesz nagle być zaskoczony komunikatem
"bateria rozładowana" i wyłaczeniem się telefonu, np. w samym środku jakiejś
ważnej rozmowy, której przerwanie, czy nie dojście do skutku, może się
nienajsympatyczniej skończyć (np. szef ci dzwoni, że masz natychmiast
przyjeżdżać, bo ktoś tam nawalił i za godzinę cały plan się posypie...),
itd, itp.
Stąd takim doładowaniem objąłbym także tradycyjne fony, dodając im
dedykowaną przystawkę, bądź modernizując konstrukcję ładowarki.
Mój stary R320s to koło 5 dni ciągnie (on nie jest specjalnie oszczędny,
normalnie, to 2-3 dni), ale przy sprawnym akumulatorze jest cholernie
przewidywalny. Pewnie by dłużej pociągnął, gdyby mi się z jakiegoś powodu
nie logował do stacji odległej o ponad 5 km, szczytówa to BTS z Woli, będąc
na Pradze-Południe. Ale często łapie okolice Powiśla... To bliżej, ale też
kilka km.

Re: Odezwa energetyczna...

Żeby jeszcze kilka dni... ja jak zdejmę rano z ładowarki to wieczorem po
pracy już muszę ładować (jeśli nie ładuję w pracy). Ale to kwestia tego,
jak się używa telefonu, co jest powłączane (dane przez sieć komórkową
bardzo dużo żrą)...

Mój telefon, zdjęty z ładowarki o 7 rano i nie używany przez ten czas, po
8 godzinach (jest 15:10) ma 52% baterii... to i tak dużo. Dane komórkowe
wyłączone (jest wifi, które też jest wyłączone, jak mam wyłączony ekran).

A Nokię ładuję raz w tygodniu ;)

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: Odezwa energetyczna...

"Adam Wysocki" snipped-for-privacy@news.chmurka.net

I tak właśnie mówi mi **każdy**, kto używa smartfonu -- czasami
jakoś ze wstydem, :) tak jakby krótki ,,zasięg'' akumulatora był
jakoś zawiniony przez użytkownika...

   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
Re: Odezwa energetyczna...

"Adam Wysocki" snipped-for-privacy@news.chmurka.net

Są już gotowe notebooki ładujące w ten sposób ,,swoje'' smartfony.
A ja bym chciał standaryzacji i uniwersalnego ładowania:

 -- solarami (każdy smartfon miałby solary)
 -- WRELami wszędobylskimi jak Słońce

Idę ulicą, wyjmuję smartfon z kieszeni -- a on już ładuje się.
Wchodzę do galerii handlowej czy do mieszkania -- WRELuje się...

I tak ze smartfonami, z radiami, ze stacjami pogody, z routerkami,
zegarkami, notebookami, masą innych zabawek niskomocowych, w tym
i z LEDkowym oświetleniem elektrycznym...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
U ciebie niestety też trochę bezmózgowie. Niektóre urządzenia mogą mieć
baterie słoneczne, lub ogólnie energy harvesting, niektóre nie, bo po
prostu mają zbyt duży pobór prądu przy zbyt małych wymiarach. Do
niektórych masz mądre dobudówki z akumulatorem i baterią słoneczną (np.
iPhone), inne mogą być podłączone do ładowarki słonecznej z akumulatorem
i np. USB-HUBem.

Re: Odezwa energetyczna...

"Waldemar Krzok" snipped-for-privacy@mid.uni-berlin.de

baterie słoneczne, lub ogólnie energy harvesting, niektóre
niektórych masz mądre dobudówki z akumulatorem i
słonecznej z akumulatorem i np. USB-HUBem.

Widzę znów odpowiedź bezsensowną i uniwersalną...

Solarek nie musi oznaczać braku możliwości innego
ładowania. Ponadto są urządzenia używane na tyle
rzadko, że zupełnie małe solarki mogą je naładować
bez trudu, o ile czas ładowania będzie dostatecznie
długi w nieseksualnym stosunku do czasu rozładunku...
A obok solarków i gniazdek mogą być wspomniane już WRELe...

No i... Urządzenia mogą być coraz mniej energochłonne.
I są -- SSD chłonie mniej niż HDD. HDD 2.5" żre mniej
niż HDD 3.5" a dzisiejszy transfer 1 GB kosztuje mniej
niż takiż transfer sprzed lat...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

Ale zdaje się, że pisałeś o telefonach.

Re: Odezwa energetyczna...

"Mario" k3sge2$k4$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl

(; Domyślny jesteś -- ładuję naraz kilka
telefonów a używam zwykle tylko jednego... ;)

Akurat smartfony są już ładowane bezprzewodowo -- czytałem o gotowych
rozwiązaniach.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

Piszesz:
"Ponadto są urządzenia używane na tyle
rzadko, że zupełnie małe solarki mogą je naładować
bez trudu,  o ile czas ładowania będzie dostatecznie
długi"
Nie do końca wiem czy pisząc urządzenia masz na myśli telefony, bo
trudno mi sobie wyobrazić, żeby wbudowany w telefon solarek szybciej go
ładował niż następuje rozładowanie baterii w stanie czuwania.

Re: Odezwa energetyczna...

"Mario" k3tang$srq$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl

sobie wyobrazić, żeby wbudowany w telefon solarek

Piszę też:

   "Eneuel Leszek Ciszewski" k3prbk$5cl$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl

   > Zróbcie coś z energetycznym odrutowaniem -- do notebooka mam
   > wpięte naraz/jednocześnie 4 (cztery) różne wtyczki USB różnych
   > urządzeń tylko po to, aby ładować podłączone urządzenia! Czy

Twoim zdaniem mam tyle (4 sztuki) telefonów komórkowych?
Owszem -- niby mam. I nawet rzadko ich używam, gdyż po
prostu są za stare do tego, aby z nich korzystać. Wpinam
(aby ładować) różne urządzenia, nie tylko komórki.

Są już nawet gotowe przedłużacze, które obok gniazdek 230 V,
mają gniazdka 5V takie, do których pasują wtyczki USB.

-=-

Swoją drogą -- skoro Gatesa komputer umiera (a sam Gates od
kilku lat nie jest już najbogatszym człowiekiem świata) może
dałoby się zastąpić napięcie 5V napięciem 12V -- czyli do
łask przywrócić fajerłajer...

[zaraz mi powiedzą, że ja jakiś mściwy jestem...
a ja po prostu byłem głodny przed paru laty...]

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

A są. Są też zasilacze, które mają gniazdka USB do ładowania czegokolwiek.

Firewire jest zdefiniowane dla 8-33V/1.5A, ale faktycznie większość
komputerów ma 12V. Niestety USB stało się standardem, między innymi
"dzięki" Chinom, które prawnie zobowiązały producentów telefonów do
użycia złącza USB do ładowania.

Re: Odezwa energetyczna...

Ty masz jakąś chorobę z tym Gatesem? Jak Identyfikator z Tuskiem?

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: Odezwa energetyczna...

"Adam Wysocki" snipped-for-privacy@news.chmurka.net

Wątpię w to, abym  miał jakąś chorobę łączącą mnie z Gatesem.

Skieruj swe pytanie do Identyfikatora.
Ja go nie znam. ;) Tuska przynajmniej w TV oglądam.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'