Odezwa energetyczna...

Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski

Dnia Fri, 28 Sep 2012 16:25:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

To może zależeć od materiału, z którego jest wykonana warstwa samościemniająca. Moje niestety praktycznie w ogóle nie przyciemniają się w pomieszczeniach zamkniętych (w tym również w samochodzie) co by sugerowało, że reagują na UV-B.

Reply to
badworm

Dnia Fri, 28 Sep 2012 16:41:39 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Ale o co dedykowane aplikacje skoro przeglądarka obsługuje wszystkie funkcje w banku? Co dzięki nim zyskujesz? Warto sobie nimi zaśmiecać smartfona? Na PC też są takowe aplikacje dające cokolwiek więcej niż dostęp przez WWW?

Zmienić urządzenie/system operacyjny :P

Cóż, klawiatur ekranowych to unikam jak mogę ale ja truskawki z cukrem jem... Z samego technicznego punktu widzenia normalna klawiatura umożliwia znacznie szybsze wprowadzanie danych niz jakiś ekranowy wynalazek. Dodatkowo nie traci się powierzchni ekranu na klawiaturę. Dla mnie ważne jest też sprzężenie zwrotne - albo sztuczne dźwiękowe (ale to jest na dłuższą metę wkurzające) albo mechaniczne, informujące o fakcie wciśnięcia klawisza. Z tych powodów szukając jakiegoś pocket pc od razu eliminowałem modele nie posiadające klawiatury QWERTY.

I jadąc np. tramwajem będę w ten sposób pisał SMSa?

Reply to
badworm

Dnia Wed, 26 Sep 2012 20:31:03 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Ze tu slowa nie ma jakoby androidowe odbiorniki GPS byly lepsze.

Strony nie moge otworzyc.

I myslisz ze google zamontowala symulator satelitow GPS ?

Zaloze sie ze za drobna oplata montuja raczej stacje wifi, albo korzystaja z istniejacych. A potem ... zbieraja informacje gdzie chodzisz, co kupujesz, albo nawet i w ktorym kacie baru pijesz :-)

Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał: [..]

Serio? ile CPS wyklikasz?

[..]
Reply to
AlexY
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski

Jak najbardziej.

Poczytaj conieco o efekcie naskórkowym i głębokości wnikania fali elektromagnetycznej do ciała.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok