Odczyt rejestru bez uzycia warto?ci odczytanej

Cześć. Proszę powiedzcie mi co oznacza taki odczyt rejestrów: (void)(volatile uint16_t)(i2c->SR1);

I jeśli jest on dokonywany to gdzie następuje przypisane, tzn do czego?

Reply to
slawek7

Am 06.07.2012 13:53, schrieb slawek7:

42

do niczego, jak widać

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Co ma oznaczać ta wartość bo tego nie rozumiem?

To ja wiem ale jak to fizycznie wygląda, żaden kompilator nie odczyta do niczego wartości.

Reply to
slawek7

W dniu 2012-07-06 14:13, slawek7 pisze:

Patrz -> "Autostopem przez Galaktykę"

Są przypadki gdy operacja odczytu nie ma sensu dla programu ,ale ma dla sprzętu.

Adam

Reply to
Adam Górski

Am 06.07.2012 14:47, schrieb Adam Górski:

Dokładnie to. Chodzi o to, że jak się zupełnie nie wie o co chodzi, to daje się odpowiedź uniwersalną. Ty nie napisałeś co to za kontroler, co to za rejestr i co on robi. Może wystarczy go odczytać, by zmienić coś?

Dokładnie też ;-). Na przykład skasowanie przerwania i podobne.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Am 06.07.2012 14:13, schrieb slawek7:

no przeczyta do jakiegoś rejestru i zawartość oleje. A że ma przeczytać, to wie (bo ma volatile). Chyba, że kompilator do dupy i zignoruje sprawę.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok