Odbiornik podczerwieni - czemu nie działa?

Witam Zmontowałem odbiornik podczerwieni zgodnie ze schematem ze strony

Po podłączeniu okazuje się, że niezależnie który przycisk na pilocie nacisnę, to Girder wykrywa jeden i ten sam sygnał. Ta sama sytuacja jest na wszystkich pilotach, jakie sprawdzałem. Co zrobiłem źle? Dodam, że:

- sytuacja się powtarza niezależnie od wersji Girdera i wersji pluginu Igor, z tym że po zmianie wersji zmienia się kod wykrywanego sygnału.

- kondensator 16v podłączyłem chyba tak, jak powinienem, znaczy minus od strony GND.

Jestem totalnym laikiem i to jest moje pierwsze doświadczenie z elektroniką, więc proszę o w miarę łopatologiczne wytłumaczenie problemu :) Z góry dzięki!

Zdrówka Sławek muzzy [maupa] adres [kropka] pl

Reply to
Muzzy