odbiór tv mrozdzielanie sygnału

mam pytanie moze niektorym wydac sie ono banalne ale nie wiem jak rozwiazac problem. otoz moja kolezanka wynajmuje mieszkanie ma w pokoju telewizor ale nie ma tam zdnego polaczenia (gniazda do anteny) w drugim pokoju gosc( wlasciciel mieszkania) posiada kablowke i tv cyfrowa. chodzi o to by w jakis sposob podlaczyc dziewczynie antene telewizyjna ale nie wiem co ona ma kupic, jakis rozgaleznik sygnalu, lub cos podobnego. moze mi ktos doradzi z grupowiczow. za pomoc z gory dziekuje pawel

Reply to
Pintos

Pintos napisał(a):

Dzielniki sygnału antenowego powinny być dostępne w większości sklepów z elektroniką rtv. Dzisiaj sam kupiłem taki (~10 PLN). Musisz tylko poprosić o dzielnik a nie separator. Separator rodzieli ci sygnał na np tylko radiowy (na jednym wyjściu) i tylko tv (na drugim wyjściu).

Reply to
MKL