Obudowa uniwersalna

Cześć,

czy ktoś z Was może kojarzy sprzedawcę obudów uniwersalnych w kształcie
loggera GPS z otwieranym miejscem na baterię li-ion?

np.
http://www.octapc.com.au/images/m1000.jpg
lub
http://tnij.com/gIy9x

Przeszukałem katalog maszczyk.pl i nie znalazłem.

pozdr.
w.

Re: Obudowa uniwersalna

Powitanko,

Baterie Li-ion sa w najrozniejszych ksztaltach i wielkosciach, wiec
trudno zgadnac co masz na mysli, a na Twoim zdjeciu niewiele widac.

Maszczyk, Kradex... well, no nie jest to szalowa jakosc.
Ciekawe pudelka sprzedaje np. http://www.lcel.com.pl/obudowy_14.html
Fajne i dobrej jakosci obudowy robi np. Pac-Tec, ja kupowalem w Elfie,
ale jakas firma w RP chyba tez je sprzedaje.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)
Re: Obudowa uniwersalna

Chodziło mi o płaską baterię jak w telefonach komórkowych, model w miarę
dowolny, mogę się dostosować.

Dzięki za namiary.

pozdr.
w.

Re: Obudowa uniwersalna

Ten LC z linku to jakaś firma krzak. Normalnie działająca firma ma ceny przy
tym co sprzedają. Jak ja kocham takich sprzedawców. Macie obudowy. Jasne. To
poproszę tą. Tej akurat nie mamy. Na drzewo niech spadają. Wolę z drewna
wystrugać niż puszczać parę w gwizdek na jałowe dyskusje.

Re: Obudowa uniwersalna
 z drewna

No tak bywa czasami.
A mnie siEA% jeszcze Bopla przypomina, ale to dawno byB3%o i nie wiem czy=
20%
nadal dziaB3%ajB1%. PamiEA%tam BF%e byB3%o obficie, ale drogo.

MiB3%ego.
Irek.N.

Site Timeline