Obudowa uniwersalna

Cześć,

czy ktoś z Was może kojarzy sprzedawcę obudów uniwersalnych w kształcie loggera GPS z otwieranym miejscem na baterię li-ion?

np.

Przeszukałem katalog maszczyk.pl i nie znalazłem.

pozdr. w.

Reply to
Wojciech Waga

Powitanko,

Baterie Li-ion sa w najrozniejszych ksztaltach i wielkosciach, wiec trudno zgadnac co masz na mysli, a na Twoim zdjeciu niewiele widac.

Maszczyk, Kradex... well, no nie jest to szalowa jakosc. Ciekawe pudelka sprzedaje np.

i dobrej jakosci obudowy robi np. Pac-Tec, ja kupowalem w Elfie, ale jakas firma w RP chyba tez je sprzedaje.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Chodziło mi o płaską baterię jak w telefonach komórkowych, model w miarę dowolny, mogę się dostosować.

Dzięki za namiary.

pozdr. w.

Reply to
Wojciech Waga

Pawel \O'Pajak\ snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Ten LC z linku to jakaś firma krzak. Normalnie działająca firma ma ceny przy tym co sprzedają. Jak ja kocham takich sprzedawców. Macie obudowy. Jasne. To poproszę tą. Tej akurat nie mamy. Na drzewo niech spadają. Wolę z drewna wystrugać niż puszczać parę w gwizdek na jałowe dyskusje.

Reply to
kogutek

No tak bywa czasami. A mnie się jeszcze Bopla przypomina, ale to dawno było i nie wiem czy nadal działają. Pamiętam że było obficie, ale drogo.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek N.