obudowa rack 19" wymiary...

Czy ktoś wie, jaka może być maksymalna szerokość obudowy rack 19" (bez
"uszu").
Bo nie mogę tego znaleźć. http://en.wikipedia.org/wiki/19-inch_rack też nie
podaje...

Re: obudowa rack 19" wymiary...

W mojej szafie zmierzony prześwit 447mm.

Re: obudowa rack 19" wymiary...
Hello Rafał,

Hmmm... 1U = 44.45mm, 10U = 444.5mm - to ma chyba sens?

Re: obudowa rack 19" wymiary...

To nie ma sensu. SzerokoB6%E6 kasety 19' to 19' czyli 482,6. Po odjEA%ci=
u20%
uszu majB1%cych w sumie 55,8 jest 426,8. PatrzB1%c na to inaczej najwiEA%
kszy20%
wymiar kaset Euro to 84 moduB3%y TE  gdzie TE3D% 5,08mm. Rozmiar 84 TE to=
20%
wB3%aB6%nie Rack 19'. 426,8 to zdaje siEA% wymiar wewnEA%trzny. Aby okreB6%
liE6%20
wymiar zewnEA%trzny trzeba dodaE6% dwie B6%cianki boczne po 3mm i B3%by B6%
rub.
Jednostka U to jednostka wysokoB6%ci a nie szerokoB6%ci.

--20%

Re: obudowa rack 19" wymiary...

Dzięki serdeczne - za sprawdzenie, to by się chyba zgadzało, bo
wykombinowałem, że to powinno być chyba 19" - 2*0.625" (szerokość szyn) =
450,85 mm
Czyli - tak jak kolega podaje. To już teraz wiem, że trochę przesadziłem -
zrobiłem obudowę 440mm, ciasno będzie...

Pozdr.

Re: obudowa rack 19" wymiary...
Hello sundayman,

Myslę, że nie przesadziłeś i spokojnie mieścisz się w dopuszczalnych
wymiarach.

Re: obudowa rack 19" wymiary...

Zaprojektowałem obudowę na 440. W blacharni mi zrobili na 441 - 442 , chyba
tyle max jest...
Do tego z obu stron dojdą łby śrub tak ze 3mm na jedną, czyli 442 + 6 = 448.
No, pewnie wsadzić się da, jak powiedział pewien erotoman,
ale miłe to niekoniecznie będzie :)

Re: obudowa rack 19" wymiary...
Hello sundayman,

Rozwierć otwory stożkowo i daj śruby z łbem stożkowym. Z 3 mm zejdziesz do
jednego i w 17.5" się mieścisz z 0.5mm zapasu...

Re: obudowa rack 19" wymiary...

tego bym wolał nie robić, bo obudowa z blachy 1mm, więc raz, że ciężko by
było, zrobić stożek na
dość spory łeb (śruby 4mm), a dwa, że estetyka mocno ucierpi na tym...

No nic, myślę, że nawet jak będzie "na styk", to pewnie da się to jakoś
włożyć, ew. nachylając pod kątem, czy coś, bo wąskie gardło
jest tylko przy szynach, z tyłu miejsca jest dosyć.

No, a jakby się okazało że użyszkodnik będzie miał problemy, to wtedy może
trzeba będzie kombinować, tak jak mówisz.

Re: obudowa rack 19" wymiary...
Hello sundayman,

Mocno się mylisz. Odpowiednia końcówka do wkrętarki, kilka sekund na
otwór i gotowe.

A tu przesadzasz - w końcu to do racka wsadzasz...

Re: obudowa rack 19" wymiary...

No nie będę sie upierał, że to niewykonalne, ale wolałbym już nie wiercić,
zwłaszcza, że obudowa malowana proszkowo - a jak mi cóś odpryśnie ??
A już nie mam czasu na zamówienie 2-iej w razie czego...

Gdyby tak było - to pewnie. Ale klient toto dostanie do ręki. Czy on "se" to
wsadzi (do racka...) czy nie - tego nie wiem.
Osobiście wątpię...Tylko nie pytaj dlaczego w takim razie chciał obudowę do
racka. Odpowiedź - bo tak i już. :)

Ale,  jak mówiłem, z tego co tu koledzy mówią, to chyba W RAZIE CZEGO jakoś
się da wsadzić do tego racka...
To najwazniejsze...A na przyszłość będę robił z mniejszym rozmachem...

Re: obudowa rack 19" wymiary...
E6% szyn) 3D%

A nie mogB3%eB6% sobie zrobiE6% wedB3%ug standardowych wymiarF3%w kasety?=

--20%

Re: obudowa rack 19" wymiary...

No kurka wodna oczywiście mogłem.
Ale w pośpiechu zawiódł "research" i skądś sobie wziąłem, że to jest 440 mm,
a akurat żadnej szafy pod ręką...
Chyba po prostu gdzieś znalazłem obudowę o tej szerokości.

A potem zacząłem nabierać podejrzeń, że chyba coś nie teges, tyle, że
obudowa już w lakierni leży :)
A drugiej robić nawet nie to że nie chce mi się, tylko że czasu nie mam...
I tak się zastanawiałem, czy użyszkodnik, w razie, jakby koniecznie chciał
to wsadzić do tego racka, to ma jakąś szansę.

Pewnie są jakieś różnice nawet pomiędzy szafami...Ale nic. Już to zostawię -
jakby był dym, to zrobię drugą po prostu...
W ramach reklamacji. GRATIS ! ;)

Re: obudowa rack 19" wymiary...
(bez
teďż˝ nie

niech zgadnę 19 cali ?

Re: obudowa rack 19" wymiary...
(bez
Nie zgadłeś, 19" to szerokość całego osprzętu, razem z uszami, a
dokładniej to szerokość od brzegu jednego ucha do brzegu drugiego, czyli
maksymalna całego sprzętu.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: obudowa rack 19" wymiary...

WynoszC4%85cymi w sumie 55,8 mm.

--20%

Re: obudowa rack 19" wymiary...

To jest szerokość przedniego panela. Sama obudowa jest oczywiście węższa, bo
musi wejść pomiędzy szyny do mocowania.

Re: obudowa rack 19" wymiary...

Ciebie nie powinno interesowaE6% jaka moBF%e byE6% maksymalna szerokoB6%E6=
 kasety20%
ale jaki jest minimalny otwF3%r w stojaku :)
SzerokoB6%E6 kasety 19'jest staB3%a i wynosi 19' -55,8mm + 6mm + 2 * B3%
eb B6%ruby.

--20%

Re: obudowa rack 19" wymiary...
a na tej stronce na dole masz linka do
http://www.server-racks.com/eia-310.html a tam juĹź jest napisane ile ma
otwór między prowadnicami dziurkowanymi, i tego bym się trzymał:
The opening in the rack is specified as a minimum of 17.72″ (450mm)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: obudowa rack 19" wymiary...

Dzięki , tego linka mi się nie udało znaleźć. :)

Pozdr.

Site Timeline